smeboe Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Jeg skal ha en trådløs USB-mottaker til en gammel PC, og jeg vil selvfølgelig ha den som er best. Rekkevidde er ikke så viktig, men absolutt en fordel, men det er stabiliteten som er viktigst. Enheten skal være 802.11g, og prisen bør ikke overstige 400 kroner. Forslag? Endret 9. september 2006 av smeboe Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg skal ha en trådløs USB-mottaker til en gammel PC, og jeg vil selvfølgelig ha den som er best. Rekkevidde er ikke så viktig, men absolutt en fordel, men det er stabiliteten som er viktigst. Enheten skal være 802.11g, og prisen bør ikke overstige 400 kroner. Forslag? 6829854[/snapback] Litt vanskelig å finne den beste usb-mottageren.. Men fant en som lå på under 400 kr med 108 mbps... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313241 Men denne ser helt grei ut og har en rask hastiget... Men du får ikke bruk for det, hvist du ikke har en trådløs ruter som støtter den hastigheten. Dessuten så får du bare bruk for det i LAN. Tipper du ikke har en linje på 108mbps..! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 takk for svaret! Uansett stakk jeg bare på Lefdal og kjøpte en Belkin-sak som jeg ble anbefalt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå