Dusken Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei en venn av meg skal ha seg ny pc, og vil bygge den selv. jeg lurte på om dere hadde noen gode forslag på et oppsett. Den skal koste rundt 6.000 kroner og brukes for det meste til spilling (bf2).Han vil også ha et kult kabinett (Vindu og slikt). SLi trenger det ikke være, for det skyter prisen i været. enkjerners prosessor skulle fungere fint. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 jeg kan ikke og ølage slik handle liste på hw.no så jeg skriver kun komponenter. 7900GT 320Gb Harddisk. Intel dual core 2048Mb ram DVD brenner dette er et lite forslag men det er hk kan jeg ikke noe om så. tror disse komponentene er dyrer en 6000 Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Ser ok ut, men 1 GB ram skulle holde, harddisken er fin, skjermkorte også, men prosessoren må nok bli litt billigere. noe 939 skulle virke fint. DVD brenner har han tror jeg. :!: Vis noen hadde funnet et stilig big tower med vindu og farger å slikt hadde det vært fint. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg fant dette på komplett med vindu men det var jo ganske dyrt. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 fant dette på psdata nå. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 takk for svar:) flott kabinett. :!: Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 takk for svar:) flott kabinett. :!: 6834913[/snapback] Her har du en PC som ligner på min prosessor hovedkort minne harddisk DVD-brenner kabinett strømforsyning (funker fin den ) Skjermkort kan vennen din bestile på komplett siden det koster 1500kr men er like bra som et 7900gt http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320722 Ble litt dyrere enn 6000kr men bedre om han går for sistemet her han! Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Fin fint, trenger bare større harddisk=) tror det er lurt å gå for nye deler nå, enn å kjøpe gamle. da må man jo kjøpe alt nytt neste gang, og det blir dyrt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå