Mojo Pin Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Fordi det faktisk ikke er den beste soloen?? 6833744[/snapback] Kanskje ikke, men den er definitivt blandt de 50 beste. Altså bør den være med i en slik konkurranse Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Fordi det faktisk ikke er den beste soloen?? 6833744[/snapback] Kanskje ikke, men den er definitivt blandt de 50 beste. Altså bør den være med i en slik konkurranse 6835037[/snapback] Ok la oss si at den er en av de femti beste, betyr ikke at den må bli nevnt. F.eks hvis den er nr.2 eller oppover hos folk så vil de jo nevne den man menerer er nr.1 uansett så. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Fordi det faktisk ikke er den beste soloen?? 6833744[/snapback] Kanskje ikke, men den er definitivt blandt de 50 beste. Altså bør den være med i en slik konkurranse 6835037[/snapback] Ok la oss si at den er en av de femti beste, betyr ikke at den må bli nevnt. F.eks hvis den er nr.2 eller oppover hos folk så vil de jo nevne den man menerer er nr.1 uansett så. 6835059[/snapback] Jeg forstår egentlig ikke hvor du vil, da Stairway To Heaven er nominert av Jarmo. Altså er denne diskusjonen irrelevant Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Judas Priest - Beyond the Realms of Death En klassiker. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg snakket da om da du kom og klaget om det. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg snakket da om da du kom og klaget om det. 6835097[/snapback] Du sa "Fordi den faktisk ikke er den beste" 2 minutter etter at Jarmo påpekte at Stairway To Heaven var hans favoritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 ikke akkurat et mainstream forslag men: Aqualung - Jethro Tull undervurdert band som alt for få av dagens ungdom har hørt på. fantastiske komposisjoner i snart 40 år Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg snakket da om da du kom og klaget om det. 6835097[/snapback] Du sa "Fordi den faktisk ikke er den beste" 2 minutter etter at Jarmo påpekte at Stairway To Heaven var hans favoritt. 6835113[/snapback] Ja og? Du klaget på at den ikke ble nevnt og da sa jeg rett og slett at folk syns vel bare ikke den er best da. Om Jarmo syns det bryr jeg meg fint lite om. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg snakket da om da du kom og klaget om det. 6835097[/snapback] Du sa "Fordi den faktisk ikke er den beste" 2 minutter etter at Jarmo påpekte at Stairway To Heaven var hans favoritt. 6835113[/snapback] Ja og? Du klaget på at den ikke ble nevnt og da sa jeg rett og slett at folk syns vel bare ikke den er best da. Om Jarmo syns det bryr jeg meg fint lite om. 6835128[/snapback] Flott Er for trøtt til å diskutere nå uansett. Eneste jeg ville med innlegget mitt var å få folk til å nominere Stairway To Heaven. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 ikke akkurat et mainstream forslag men: Aqualung - Jethro Tull undervurdert band som alt for få av dagens ungdom har hørt på. fantastiske komposisjoner i snart 40 år 6835118[/snapback] Ekke Jethro kjent for dagens ungdom? Da kjenner du kjedelig ungdom. Aqualung var forresten et mainstream forslag (per definisjon), da albumet lå 30 uker på topp her i Norge. Likevel en knall sang, men Jethro er rimelig kjente. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Pantera - Floods, første sangen jeg tenker når jeg skal nevne en bra solo. Den gir gåsehud til og med i skrukken. Led Zeppelin - Stairway to heaven, er også en god kandidat. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Stevie Ray Vaughan - Texas Flood Ikke EN tone i den soloen er feil! Alt er musikalsk harmonisk og utført på en vanvittig kul måte av bluesmasteren over alle bluesmastere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Ten Years After (Woodstock), Going Home. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 ikke akkurat et mainstream forslag men: Aqualung - Jethro Tull undervurdert band som alt for få av dagens ungdom har hørt på. fantastiske komposisjoner i snart 40 år 6835118[/snapback] Ekke Jethro kjent for dagens ungdom? Da kjenner du kjedelig ungdom. Aqualung var forresten et mainstream forslag (per definisjon), da albumet lå 30 uker på topp her i Norge. Likevel en knall sang, men Jethro er rimelig kjente. 6835394[/snapback] hvis du tenker på fanskaren til f.eks guns'n'roses og metallica, sammenlignet med Jethro Tull fansen (aldersgruppen 10-20 år) så er det en viss forskjell. det kan du ikke nekte på var det jeg mente. har nesten aldri opplevd at når folk under 25 spør meg om favorittband, og jeg sier jethro Tull, at de sier "ja de er bra" eller no sånn. det er alltid "er det noe sånne gamle greier det?" men uansett, mainstream som guns'n eller ukjent som Wicked Memory, awualung er en knall låt! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Dimmu Borgir - Kings of the Carnival Creation Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Pantera - Floods, første sangen jeg tenker når jeg skal nevne en bra solo. Den gir gåsehud til og med i skrukken. Led Zeppelin - Stairway to heaven, er også en god kandidat. 6835649[/snapback] Begge er vel nominerte... Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Metallica-hit the lights Metallica-call of cthulhu Metallica-the four horsemen Metallica-fade to black. Yngwie Malmsteen- Black star Ozzy Osbourne-Mr.Crowley AC/DC-Ride on( ) jeg bare postet noe jeg ikke tror har blitt nominert enda. skyt meg hvis jeg tar feil. det er så mange knall-bra solo'er at jeg ikke kan bestemme meg. dette var det som datt inn i hodet med en gang. ^ Endret 10. september 2006 av Spazz Lenke til kommentar
markie Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 The Beatles - While My Guitar Gently Weeps Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Metallica-hit the lightsMetallica-call of cthulhu Metallica-the four horsemen Metallica-fade to black. Yngwie Malmsteen- Black star Ozzy Osbourne-Mr.Crowley AC/DC-Ride on( ) jeg bare postet noe jeg ikke tror har blitt nominert enda. skyt meg hvis jeg tar feil. det er så mange knall-bra solo'er at jeg ikke kan bestemme meg. dette var det som datt inn i hodet med en gang. ^ 6837040[/snapback] Retningslinjer:- Maks ett forslag per person. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Er detta no vits, egentlig? For at avstemninga skal ha no poeng burde jo alle ha hørt alle forslagene. Når jeg ser på lista som den er nå, så har jeg ikke hørt halvparten av forslagene engang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå