Gå til innhold

Tidenes gitarsolo - nomineringsrunde


L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi det faktisk ikke er den beste soloen??

6833744[/snapback]

 

Kanskje ikke, men den er definitivt blandt de 50 beste. Altså bør den være med i en slik konkurranse :)

6835037[/snapback]

Ok la oss si at den er en av de femti beste, betyr ikke at den må bli nevnt. F.eks hvis den er nr.2 eller oppover hos folk så vil de jo nevne den man menerer er nr.1 uansett så.

Lenke til kommentar
Fordi det faktisk ikke er den beste soloen??

6833744[/snapback]

 

Kanskje ikke, men den er definitivt blandt de 50 beste. Altså bør den være med i en slik konkurranse :)

6835037[/snapback]

Ok la oss si at den er en av de femti beste, betyr ikke at den må bli nevnt. F.eks hvis den er nr.2 eller oppover hos folk så vil de jo nevne den man menerer er nr.1 uansett så.

6835059[/snapback]

 

Jeg forstår egentlig ikke hvor du vil, da Stairway To Heaven er nominert av Jarmo. Altså er denne diskusjonen irrelevant

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

ikke akkurat et mainstream forslag men:

 

Aqualung - Jethro Tull

 

undervurdert band som alt for få av dagens ungdom har hørt på. fantastiske komposisjoner i snart 40 år

Lenke til kommentar
Jeg snakket da om da du kom og klaget om det.

6835097[/snapback]

 

 

Du sa "Fordi den faktisk ikke er den beste" 2 minutter etter at Jarmo påpekte at Stairway To Heaven var hans favoritt.

6835113[/snapback]

Ja og? Du klaget på at den ikke ble nevnt og da sa jeg rett og slett at folk syns vel bare ikke den er best da. Om Jarmo syns det bryr jeg meg fint lite om.

Lenke til kommentar
Jeg snakket da om da du kom og klaget om det.

6835097[/snapback]

 

 

Du sa "Fordi den faktisk ikke er den beste" 2 minutter etter at Jarmo påpekte at Stairway To Heaven var hans favoritt.

6835113[/snapback]

Ja og? Du klaget på at den ikke ble nevnt og da sa jeg rett og slett at folk syns vel bare ikke den er best da. Om Jarmo syns det bryr jeg meg fint lite om.

6835128[/snapback]

 

Flott :) Er for trøtt til å diskutere nå uansett. Eneste jeg ville med innlegget mitt var å få folk til å nominere Stairway To Heaven.

Lenke til kommentar
ikke akkurat et mainstream forslag men:

 

Aqualung - Jethro Tull

 

undervurdert band som alt for få av dagens ungdom har hørt på. fantastiske komposisjoner i snart 40 år

6835118[/snapback]

Ekke Jethro kjent for dagens ungdom? Da kjenner du kjedelig ungdom.

 

 

Aqualung var forresten et mainstream forslag (per definisjon), da albumet lå 30 uker på topp her i Norge. Likevel en knall sang, men Jethro er rimelig kjente.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
ikke akkurat et mainstream forslag men:

 

Aqualung - Jethro Tull

 

undervurdert band som alt for få av dagens ungdom har hørt på. fantastiske komposisjoner i snart 40 år

6835118[/snapback]

Ekke Jethro kjent for dagens ungdom? Da kjenner du kjedelig ungdom.

 

 

Aqualung var forresten et mainstream forslag (per definisjon), da albumet lå 30 uker på topp her i Norge. Likevel en knall sang, men Jethro er rimelig kjente.

6835394[/snapback]

 

 

hvis du tenker på fanskaren til f.eks guns'n'roses og metallica, sammenlignet med Jethro Tull fansen (aldersgruppen 10-20 år) så er det en viss forskjell. det kan du ikke nekte på:) var det jeg mente. har nesten aldri opplevd at når folk under 25 spør meg om favorittband, og jeg sier jethro Tull, at de sier "ja de er bra" eller no sånn. det er alltid "er det noe sånne gamle greier det?"

 

men uansett, mainstream som guns'n eller ukjent som Wicked Memory, awualung er en knall låt! :thumbup:

Lenke til kommentar

Metallica-hit the lights

Metallica-call of cthulhu

Metallica-the four horsemen

Metallica-fade to black.

 

Yngwie Malmsteen- Black star

 

Ozzy Osbourne-Mr.Crowley

 

AC/DC-Ride on( :love: )

 

jeg bare postet noe jeg ikke tror har blitt nominert enda. skyt meg hvis jeg tar feil.

 

det er så mange knall-bra solo'er at jeg ikke kan bestemme meg. dette var det som datt inn i hodet med en gang. ^

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Metallica-hit the lights

Metallica-call of cthulhu

Metallica-the four horsemen

Metallica-fade to black.

 

Yngwie Malmsteen- Black star

 

Ozzy Osbourne-Mr.Crowley

 

AC/DC-Ride on( :love: )

 

jeg bare postet noe jeg ikke tror har blitt nominert enda. skyt meg hvis jeg tar feil.

 

det er så mange knall-bra solo'er at jeg ikke kan bestemme meg. dette var det som datt inn i hodet med en gang. ^

6837040[/snapback]

 

Retningslinjer:

- Maks ett forslag per person.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...