Tuttebobo Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Opeth - The Leper Affinity Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Pantera - Walk Lenke til kommentar
WildChild90 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Ozzy Osbourne - No More Tears Lenke til kommentar
markie Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Alive - Pearl Jam Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Pantera - Floods Også ta en liten titt på soloen i dette klippet for å vite hva det er jeg preiker om her. Endret 9. september 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg vil gjerne nominere tre sanger. Pantera - Cemetery Gates Pantera - Floods Metallica - Ride the Lightning Først og fremst de to første. 6832236[/snapback] Det er det sikkert mange andre som vil, også. Derfor blir kun én av de med videre. Har lagt til Cementery Gates i første post. Hvis en av de to andre skal nomineres i stedet, gi beskjed. Lenke til kommentar
MortenVatland Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Eruption - Van halen Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Eruption - Van halen 6832285[/snapback] Den er med alt. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Van Halen - Eruption Petrucci har også en som er helt vanvittig, men har den bare lagret på PC'en som Guitar Solo Live, så ingen vet vel hvilken jeg mener eller om denne soloeni det hele tatt er en del av en sang. 6830536[/snapback] Hm, hvis det blander seg inn en trommeslager etterhvert, så tenker jeg det er fra Once in a LIVEtime. Paris i 1998 eller noe. Humlens flukt og greier..hehe..går fort, ja. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Cream - Crossroads. I went down to the crossroads, fell down on my knees. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Har allerede kommet med et forslag, men er tåpelig dersom Stairway To Heaven ikke blir nevnt. Folk gidder antakelig ikke "bruke opp" nomeneringen sin på den sangen, fordi de heller vil være mer originale Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jumpin' Jack Flash - Rolling Stones. Flame i vei, men jeg har et spesielt forhold til den gitarintroen. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Local Hero, Wild Theme -- Dire Straits (Knopfler) Er en av de beste rolige, skulle gjerne nominert noen flere, men siden det var bare en så. Kan høres her http://www.youtube.com/watch?v=japBKzYtfN0 Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Accept - Midnight Mover Kjehaako brukte meg, han tvang meg. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Cream - Crossroads. I went down to the crossroads, fell down on my knees. 6832899[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Har allerede kommet med et forslag, men er tåpelig dersom Stairway To Heaven ikke blir nevnt. 6833276[/snapback] Min favoritt Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Judas Priest - Rock Hard Ride Free 6829855[/snapback] Hvorfor har du ikke tatt med denne? Iron maiden - Phantom of the opera 6830240[/snapback] Adrian sin del av soloen (den er anderledes live (bedre)) er helt fantastisk. Har allerede kommet med et forslag, men er tåpelig dersom Stairway To Heaven ikke blir nevnt. Folk gidder antakelig ikke "bruke opp" nomeneringen sin på den sangen, fordi de heller vil være mer originale 6833276[/snapback] Fordi det faktisk ikke er den beste soloen?? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Tror jeg har lagt til det som er nevnt hittil, men hvis jeg skulle ha oversett noe - gi beskjed. Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) All Along the Watchtower - Jimi Hendrix Endret 9. september 2006 av manamind Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Burzum - War <-- der har du zolo med stor Z skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå