Gå til innhold

returnert til komplett innenfor garantien...

Anbefalte innlegg

Leverte både hk og gpu til komplett pga at ingen ting skjedde når jeg skrudde på pc`en bare mange vifter som begynte å gå, men ingen "pip" eller noen form for aktivitet....

Dermed sendte jeg inn disse to komponentene og nå har det gått 2 uker...

Når får jeg dem tilbake?

Noe som også er skummelt er at jeg spurte om de hadde fått pakken med de to tingene i, og fikk e-post tilbake som det stod " hovedkortet er registrert den 29". hvor er skjermkortet mitt?!

Endret av CustomTP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Retursaker hos komplett tar ganske lang tid, men etter 2 uker burde du vel ha fått en mail eller noe ang. status på saken din.

Send en mail eller ring komplett og hør, ingen her som vet hva komplett driver med :p

Hvis du sendte HK og GPU i samme pakke, har de mottatt begge tingene, men de skriver bare at hovedkortet er mottatt, kan ikke skjønne noe annet.

Hvortid du får de tilbake er det bare komplett som vet, så de er personene du egentlig burde spørre.

Lenke til kommentar
Retursaker hos komplett tar ganske lang tid, men etter 2 uker burde du vel ha fått en mail eller noe ang. status på saken din.

Send en mail eller ring komplett og hør, ingen her som vet hva komplett driver med :p

Hvis du sendte HK og GPU i samme pakke, har de mottatt begge tingene, men de skriver bare at hovedkortet er mottatt, kan ikke skjønne noe annet.

Hvortid du får de tilbake er det bare komplett som vet, så de er personene du egentlig burde spørre.

6830552[/snapback]

har spurt dem og det eneste jeg fikk i svar da var at de hadde mottat det men ikke noe status.... :nei: irritert

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har fått begge varene igjen nå og det viste seg å være hk`et som var defekt, fikk nytt defekt hk....! hva synes dere jeg burde jeg burde; nytt hk eller pengene tilbake og et nytt og annet hk...? (det er det hk`et som er nevnt i min signatur som jeg har problemer med...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...