bjorneoen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei Har tenkt å oppgradere dataen. Har et ASUS A7N8X-E Deluxe hovedkort. Det er socket A. Har tenkt å kjøpe Gigabyte GA-M59SLI-S4. Det er sokel AM2. Og så har jeg tenkt å oppgradere grafikk kortet til Sapphire Radeon X1600 XT Ultimate Edition fordi jeg har Sapphire Radeon 9800 Pro og det er AGP. bytter jo til PCI express. Og jeg har tenkt å kjøpe meg AMD Athlon 64 X2 3800+ med sokkel AM2. Men så er det en ting jeg lurer på: Det hovedkortet støtter SLI. Men det grafikkkortet støtter crossfire(ATI sin løsning på SLI.) Må jeg ha et hovedkort som støtter crossfire for å bruke crossfire med skjermkortet Lenke til kommentar
Toddb Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei Har tenkt å oppgradere dataen. Har et ASUS A7N8X-E Deluxe hovedkort. Det er socket A. Har tenkt å kjøpe Gigabyte GA-M59SLI-S4. Det er sokel AM2. Og så har jeg tenkt å oppgradere grafikk kortet til Sapphire Radeon X1600 XT Ultimate Edition fordi jeg har Sapphire Radeon 9800 Pro og det er AGP. bytter jo til PCI express. Og jeg har tenkt å kjøpe meg AMD Athlon 64 X2 3800+ med sokkel AM2. Men så er det en ting jeg lurer på: Det hovedkortet støtter SLI. Men det grafikkkortet støtter crossfire(ATI sin løsning på SLI.) Må jeg ha et hovedkort som støtter crossfire for å bruke crossfire med skjermkortet 6829730[/snapback] du kan bruke hvilket skjermkort du vil, men hvis du skal bruke 2 kort må det være fra nvidia, siden du skal ha et kort fra ati kan du derfor bare kjøre med 1 kort. men det skal gå så greit bare du bruker 1 kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå