Gå til innhold

Har et spørsmål her!

bjorneoen

Anbefalte innlegg

Hei :thumbup::thumbup:

Har tenkt å oppgradere dataen.

Har et ASUS A7N8X-E Deluxe hovedkort. Det er socket A.

Har tenkt å kjøpe Gigabyte GA-M59SLI-S4. Det er sokel AM2.

Og så har jeg tenkt å oppgradere grafikk kortet til Sapphire Radeon X1600 XT Ultimate Edition fordi jeg har Sapphire Radeon 9800 Pro og det er AGP. bytter jo til PCI express.

Og jeg har tenkt å kjøpe meg AMD Athlon 64 X2 3800+ med sokkel AM2.

Men så er det en ting jeg lurer på: Det hovedkortet støtter SLI. Men det grafikkkortet støtter crossfire(ATI sin løsning på SLI.) Må jeg ha et hovedkort som støtter crossfire for å bruke crossfire med skjermkortet :hmm::hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei :thumbup:  :thumbup:

Har tenkt å oppgradere dataen.

Har et ASUS A7N8X-E Deluxe hovedkort. Det er socket A.

Har tenkt å kjøpe Gigabyte GA-M59SLI-S4. Det er sokel AM2.

Og så har jeg tenkt å oppgradere grafikk kortet til Sapphire Radeon X1600 XT Ultimate Edition fordi jeg har Sapphire Radeon 9800 Pro og det er AGP. bytter jo til PCI express.

Og jeg har tenkt å kjøpe meg AMD Athlon 64 X2 3800+ med sokkel AM2.

Men så er det en ting jeg lurer på: Det hovedkortet støtter SLI. Men det grafikkkortet støtter crossfire(ATI sin løsning på SLI.) Må jeg ha et hovedkort som støtter crossfire for å bruke crossfire med skjermkortet :hmm:  :hmm:

6829730[/snapback]

du kan bruke hvilket skjermkort du vil, men hvis du skal bruke 2 kort må det være fra nvidia, siden du skal ha et kort fra ati kan du derfor bare kjøre med 1 kort. men det skal gå så greit bare du bruker 1 kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...