Gå til innhold

Leveringstid på Dell 6400

contax

Anbefalte innlegg

Bestilte onsdag på nettet en Dell inspiron 6400 bærbar. Fikk ordrebrekreftelse med en estimert Leveringsdato som var 13.10. Med så lang leveringstid burde vel Dell ha tatt kontakt med meg for å høre om jeg fremdeles ville bestille. De oppgir jo 7-10 dager leveringstid. Pengene er "reservert på kredittkortet så selv om jeg kunne avbestille, så vil pengene være "beslaglagt" av Dell, og kan ikke brukes til andre ting på en stund. Har Dell leveringsproblemer? Er det andre med lignende problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

snakket med dell på fredag om en laptop, og de sa jeg vis jeg bestilte da så burde jeg få den i slutten av neste uke..kanskje det er noe med 6400 leveringen evnt hva de har av maskiner på lager som gjør at de har lang leveringstid:S men vis de har bæsja på leggen så får du kanskje en fett deal;) jeg fikk jo min pc ned 10% i pris :dribble:

Angående det med pengene så er det låst som sikkerhet, og vil bli trekt når pcen er sendt vil jeg tro..så du får pengene rimlig raskt vis du avbestiller:)

Lenke til kommentar
Inspiron 6400 er jo en av de siste modellene til Dell som ennå ikke har fått Core2 så det kan være derfor.

6830265[/snapback]

Får maskinen levert med Duo prosessor T2250 1.73 Ghz, 2 Mb L2 cache, 533 mhz Fsb. Er ikke dette Core 2??

Lenke til kommentar

Nei.. det er "gamle" dual core.. de nye begynner på T7200 eller no i modellbetegnelse. Mulig noen av dem begynner på T5*** men det _tror_ jeg er single core

-edit-

Model betegnelesen på core 2 for bærbare er: T5500, T5600, T7200, T7400 og T7600

Endret av josteinsen
Lenke til kommentar

Ville nok ventet til 6400 modellene er oppdatert med core2. Kan hende at også andre deler av maskinene oppdateres, men ser man på de som leveres i USA så er resten av komponenten ganske like. De har ikke blitt merkbart dyrer med core2 heller. Ser at når jeg forsøker å bygge 6400 på Dell sine sider så kan man ikke lenger velge 9 cell batteri heller, og det ville jeg nok hatt ihvertfall.

Endret av josteinsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...