Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Toribash -- et ufattelig morsomt spill.

Anbefalte innlegg

Hei.

Tenkte jeg skulle informere dere om et spill som heter Toribash.

Her skal du bevege på forskjellige kroppsdeler, slik at du kan slå og sparke (og mye, mye mer) andre folk. Dette er "turn based". Slik at det er f.eks 500 "frames". Tiden stoppes først, du beveger dine kroppsdeler og får det slik du vil ha det, tida går ut og disse bevegelsene utføres på, tja, kanskje 20 frames, og sånn fortsetter prosessen til en spiller er nede i bakken med noe annet enn føttene eller hendene, eller at tida går ut (da vinner spilleren med mest poeng, naturligvis). Du får poeng av å sparke/slå folk. Det er ragdollbasert, og alt kommer ann på hvor du slår. Du kan faktisk rive av armer, hode, hele overkroppen, bena, og ja, du skjønner hva jeg vil frem til. Du får mest poeng av å slå i hodet.

Etter litt trening i enspillermodus (der du kontrollerer 2 ragdolls), kommer du opp i noen utrolig stilige situasjoner i flerspillermodusen.

Dette kommer sikkert ikke til å se så gøy ut ved første øyekast, men når du kommer inn i det blir det faktisk utrolig avhengihets-skapende. Jeg har faktisk spilt det i rundt 3-4 timer nå -- i strekk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler at du ser læringsvideoene på siden deres.

Bruk rullehjulet på musen din mens du holder musepekeren din over de runde "tingene" på personen. Husk å velg den du vil kontrollere ved å klikke på ham.

Hvis du trykker "C" vil han stramme musklene sine, og ikke være helt slapp.

Lenke til kommentar
Så man skal klikke på kroppsdelen når man har den valgt?

Også trykke på X for å legge til force..men han går på ræv uansett..nå slo han plutselig oppover ETTER at han datt..disqualified.

6829623[/snapback]

Spiller du på internett, eller enspillermodus?

Altså, bare klikk på personen din, hold over f.eks albuen, og rull rullehjulet på musen din opp, eller ned (eller trykk X om du vil). Da vil du se på "spøkelset" hvordan ting går.

EDIT: Bare prøv deg frem, og som jeg sa, så er det lurt å se læringsvideoene. Da forstår du litt hvordan ting skal gjøres.

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Bytex: Jeg tror du kan stille hvor kraftige leddene skal være.

Helt utrolig morsomt spill hvis du har en og spille med. Jeg og en kamerat hadde en fight, konstant latterkule i nesten en hel time.

Vi spilte da på samme maskin ved at han stilte inn angrep og jeg stilte inn mitt angrep, space osv...

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...