TCi Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det er en Nintendo-konsoll, det må komme en F-Zero. 6842154[/snapback] Jeg venter selv på at Nintendo annonserer Mario Kart og Waverace... Skulle ikke forundre meg om F-Zero dukker opp igjen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 F-Zero spillte vil til døde på SNES. Var også det første spillet eg kjøpte til GBA (som blei solgt da nytteverdien i håndholdt var dødfødt for min del) og syns det var bra morro her også. Lenke til kommentar
freke Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 F-Zero spillte vil til døde på SNES. 6842369[/snapback] Sånn var jo F- Zero X på 64 helt genial. Nye baner hver gang du kjørte X-cup. Vanskelig å bli lei banene hvertfall, selv om de ofte var litt korte. Noe sånt kunne jeg godt tenkt meg å se igjen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Fikk aldri spillt F-Zero på N64,men det hlrtes jo knallbra ut da om dte var slik det foregjikk! Lenke til kommentar
freke Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ja det var en random track generator på X-cup. Aldri samme bane to ganger. Mener du måtte vinne alle de andre cupene på vanskeligste setting eller noe sånt, så ble x-cupen åpnet. Veldig stilig konsept hvertfall. Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 F-Zero og Mario Kart til Wii... *Siiikle* Wii will change everything we think we know about games! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå