Gå til innhold

GT Pro for Wii og ratt add-on.


Lindros

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bekreftet som et lanseringsspill, så grafikken blir ikke noe forbedret utfra hva vi ser her. Når det er sagt er det benyttet stilisert cel-shadet grafikk. Altså er det ikke meningen at spillet skal ha en realistisk look i utgangspunktet, dog Auto Modellista til PS2 utnyttet den teknikken langt bedre:

auto_modellista_002.jpg

auto-modellista-ps2-011.jpg

037in.jpg

auto_screen003.jpg

Lenke til kommentar

Personlig tror jeg ikke at bilspill vil prege Wii fronten. Skal du ha bil eller fotballspill må du nok gå for PS3.

 

Den tidligere utgaven av denne konsollen brukte jo de første 6-8månedene av sin levetid på å spy ut sånne generiske titler hver måned. Var LATTERLIGE mange bil og sportspill på PS2.

Lenke til kommentar
Personlig tror jeg ikke at bilspill vil prege Wii fronten. Skal du ha bil eller fotballspill må du nok gå for PS3.

 

Den tidligere utgaven av denne konsollen brukte jo de første 6-8månedene av sin levetid på å spy ut sånne generiske titler hver måned. Var LATTERLIGE mange bil og sportspill på PS2.

6835436[/snapback]

 

Når det kommer til bil og sport blir det nok som det så ofte er, de går multiplattform.

Lenke til kommentar
Personlig tror jeg ikke at bilspill vil prege Wii fronten. Skal du ha bil eller fotballspill må du nok gå for PS3.

 

Den tidligere utgaven av denne konsollen brukte jo de første 6-8månedene av sin levetid på å spy ut sånne generiske titler hver måned. Var LATTERLIGE mange bil og sportspill på PS2.

6835436[/snapback]

 

Når det kommer til bil og sport blir det nok som det så ofte er, de går multiplattform.

6839764[/snapback]

 

Multiplatform som mellom PS og Xbox ja. Ikke Nintendo. Ikke akkurat mange bilspill til Gamecube og med Wii vil det nok bli enda verre pga styrke forskjellen.

Lenke til kommentar
Personlig tror jeg ikke at bilspill vil prege Wii fronten. Skal du ha bil eller fotballspill må du nok gå for PS3.

Huh? Det er da flere bilspill på vei for Wii, og EA driver jo til og med og spesial-lager sportsspill til Wiimoten!

6837881[/snapback]

 

Hvilke bilspill er på vei til Wii? Ingen tidligere Nintendo-konsoller har hatt særlig mange bilspill, og de aller fleste av de som ble tilbudt, var multiplatform.

 

Tror allikevel FPS-spillene på Wii vil bli bedre enn de man finner på andre platformer.

Endret av Dragon Hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...