vinduspusser Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei jeg har litt problemer med å komme inn på BIOS på en gammel Compaq maskin, det er WinML på den. Problemet er at det ikke kommer noen informasjon om hva man skal trykke på når man starter opp maskinen som det gjør vanligvis. Har prøvd både Del, esc og de aller fleste funksjonskanppene. Så da er jeg tom for ideer jeg. Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg fikset et slik problem en gang ved å trykke alle knappen jeg greide på en gang under oppstart slik at det ble fremprovosert en keyboard error med mulighet for å gå inn i BIOS. Ellers er vel google din beste venn siden du ikke vil oppgi mer info her. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg synes å huske at F2 eller F10 er tasten man skal trykke på for å komme inn i BIOS-oppsettet. Men vær obs på at mange gamle Compaq-er ikke har BIOS-oppsett! På disse må man starte med en diskett for å stille ting i BIOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå