Gå til innhold

Hvem stjal Siste Ordet? - Nok en dårlig krim


Dotten

Hvem tror du er den ukjente brukeren?  

430 stemmer

  1. 1. Hvem tror du er den ukjente brukeren?

    • Dotten
      85
    • The Hoff
      20
    • Jack Bauer
      29
    • LarsP
      26
    • Den ukjente TV2 journalisten
      14
    • Den rød-grønne regjering
      32
    • Butleren
      22
    • TSP
      7
    • Oyvind Dahle
      30
    • Steffyboy
      9
    • Rome
      7
    • fredrikrb
      5
    • Ueland
      14
    • Ingen av dem, er en annen.
      16
    • Umulig å vite, han er tross alt ukjent.
      119


Anbefalte innlegg

Ekle bilder i hodet. Rapportert.

6844031[/snapback]

Du kan lure noen mennesker hele tiden og alle mennesker kan man lure noen ganger, men du kan aldri lure alle mennesker hele tiden. Fornekt deg ikke, du trenger ikke gå lenger enn til speilet for å se hvem du virkelig er. Vi er det vi til vanlig gjør. Fullkomenhet er da ikke en handling, men en vane.

Dine handlinger gjør deg langt fra fullkommen, min venn.

6844283[/snapback]

 

Er du lissom en sånn derre, opprører elns du eller? Du lissom snakker i kursiv også skikkelig smart og sånn lissom... Hvorfor det egentlig...?...... Lissom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Følgende finner sted en mørk forumnatt høsten 2006. Eller egentlig litt før...

 

 

Svetten er som lim på kroppen, der b-real kjemper med å vrenge av seg t-skjorten. Kaldsvettende og panisk våkner han fra et forferdelig mareritt. I drømmen befant han seg i SO5 overfylt av spam, brudd på fjortentegnsregelen, unødvendig bruk av quoting og det værste av alt; Uthenging av moderator. Til sin skrekk opplever han å være en vanlig bruker, strippet fra de mektige kreftene som er han gitt for å beskytte forumet. Sakte men sikkert blir han hjelpeløs vitne til forumets ødeleggelse idet SO giften sprer seg til de ytterste tråder av forumet. Verst av alt er det at Dahl og Bundy har moderatorkrefter. Hjelpeløs blir b-real sendt mot de permbannedes rike. Så våkner han. Takk og pris, det hele var kun en drøm.

 

Tungen føles som sandpapir og tørsten er ulidelig der han velter seg ut av sengen. Hodet dundrer som et dårlig samspilt buekorps og balansen er fullstendig fraværende der han snubler av gårde mot kjøkkenet i mat og drikke delen av forumet.

 

“Vann, må ha vann”.

 

Stille banner han for seg selv og lover at kong alkohol aldri mer skal entre hans blodårer. Flere glass med vann blir slukt nedpå før sulten med ett biter i han.

“Hmm, corn - flakes ville ikke være å forakte.

Til sin store skuffelse opplever han at han er tom for melk. Administratorene er virkelig ikke med b-real i dag.

“Det var da som pokker, jeg er nå sikker på at det var mer enn nok av melk her når jeg gikk og la meg.”

“Frykt ikke o’store moderator, her ta en pils i stedet. Den gir frokostblandingen en enda bedre konsistens.”

B-real ble smått overasket over avbrytelsen fra brukeren. Men fokus retter seg fort mot den iskalde pilsen han bærer på.

“Tusen takk skal du ha, simple bruker. Akkurat hva jeg trengte.”

Kjapt river han pilsen til seg og heller oppi frokostblandingen.

“Hvem er du egentlig, tåpelige bruker? Jeg har ikke sett deg her før.”

“Hvem jeg? Ingen spesiell. Så bare at du var i nød og tenkte at du trengte litt hjelp. Bare spis du, her skal du få litt mer øl til frokostblandingen. Hva sier du til en dash med Tequila i frokostblandingen også..?”

“Hmm, øl og tequila blandet… Høres flott ut det, din latterlige bruker.”

Frokostblandingen blir fortært fortere enn en vanlig bruker makter å stave OMG. Smålig svimmel og bedugget føler b-real seg mer tilfredsstilt.

“Er du forsynt? Hva med litt 96% å skylle ned med?”

“Joda, sier ikke nei til det, din patetiske jævel av en bruker” svarer han og heller nedpå.

“Er det en grunn til at du er så gavmild, usle bruker?”

“Hva? Neida. Er bare ute etter litt sosial omgang. Du vet, snakke litt om løst og fast. Er en veldig stor beundrer av deg, som tross alt stengte Siste Ordet 4...”

 

 

Samtidig i andre enden av forumet;

 

“Hey snuppa, hvor er det du er på vei?”

Hanne:) vender kjapt opp med engang den fæle trønderdialekten slår mot henne. Synet som møter henne er det av brukeren LarsP, der han står lettere hengslende og henger utenfor film/tv delen av forumet. Desperat forsøker han å gi sitt berømte LarsPblikk, som går ut på å snurre sammen leppene og lage rare bevegelser med øyenbrynene mens han febrilsk beveger neseborene.

“Hvor er det du er på vei i full fart da?”

“RPP! Det er chickfight! Endelig en anledning til å slå trynet inn på noen av de plagsomme kjerringene som henger på foruemt!”

“Hahaha, Oyvind Dahle sitter garantert og sikler til hele showet!”

“Jaja, gjør han sikkert. Men jeg har hastverk. Vi snakkes etterpå”

“Hey hey, vent nå litt. Glem de bitchene der, jeg trenger deg”.

“Trenger meg? Til hva da?”

LarsP smyger seg forsiktig bort til henne og legger hånden sakte og velplassert rundt livet. Med den andre hånden stryker han forsiktig gjennom håret hennes, sensuelt på typisk LarsP vis. Sakte kiler han henne bak ørene. Han liker å kalle det “The LarsP touch”, eller bare enkelt og greit TLT. Ingen kvinne eller mann makter å motstå hans hengivende beføling, det er bare til å spørre Hylo eller Marley om det.

“Bli her med meg litt. Jeg… trenger deg”

Blikket han sender henne er ikke til å ta feil av. Han ønsker å spamme og hun vil ha spam. De beveger seg tettere sammen, gnisningene slår ut i tråden.

 

“Åhhh LarsP… Postcounten din er såå stor…”

 

Borte er alle tanker om RPP og skambanking av bitcher. Inn i en mørk avkrok av en tråd følger hun den forførende LarsP. Av hensyn til de yngre brukerne blir ikke det som foregår der beskrevet ytterligere.

 

Med ett bryter Herr Brun inn i tråden.

“Hva er det som skjer? Hva har dette med krimmen å gjøre? Er vi gått tilbake i tid nå? Jeg skjønner ingenting!”

_Julenissen_ bryter også inn og makter ikke engang å taste før PRS fanatikeren flyr inn og rapporterer han for blasfemisk avatar, før han stikker avgårde igjen.

“Gi nå pokker i å avbryt da Herr Brun, pell deg ut så vi kan komme oss videre!”

“Men, jeg vil vite hvem den ukjente brukeren er! Hva er alt dette greiene som skjer her? Hvor er moderatorene? Hva faen er vitsen med å dra inn LarsP?”

“Du er ikke særlig smart du.”

“Personangrep! *Rapportert*”

“N00b #Fjortenhoretetegn her#”

 

En uunngåelig kamp ser ut til å bryte ut. Men så velter med ett b-real forbi, godt bedugget og knaskende på frokostblandingen sin.

 

“WTF? Hva i helvete er det b-real gjør her? Er ikke han på vei til Intraforum med resten av modteamet, slik vi fikk beskjed om i det forrige kapittelet?”

“Jeg aner ikke Herr Brun. Kanskje vi har brutt oss inn i fortiden vi også? Altså, vi befinner oss i tiden før kapittel 1?”

“Wow, jeg får litt Pulp Fiction følelse av dette her..”

“Hey n00bs, hva er det som skjer?”

Fisker detter med ett inn og slår seg ned med guttan00bs.

"Se der _julenissen_! Mange fisker!"

"Faen så dum du er, det er ikke fisker som i svømmende fisker, men fisker som i brukeren fisker!"

Med ett går endelig et lys opp for Herr Brun, selv om lyset fort går igjen. Han tar til og forklarer fisker om hva som skjer.

“Du vet, vi snakker bare om krimmen”.

“Dottens krim? Faen så treg han er med å komme ut med nytt kapittel. Hint til deg om du leser dette Dotten!”

“OMG, N00b. Nytt kapittel er jo kommet FFS! Vi lever i det i dette øyeblikket! Eller i et øyeblikk som var for en stund siden. Eller noe i den dur, vi kjører Back to the Future stil. Jeg skjønner egentlig ikke en dritt”.

“WTF? Mener du at vi er MED i krimmen til Dotten? Er JEG med i krimmen? Lille meg? FFS! Ser dere det alle tapere der ute! JEG, FISKER er med i krimmen. MOAHAHA! The fame is killing me ^^ “

“Lol, ro deg nå ned din n00b og kutt ut caps ffs.”

“Kjeften på deg Herr_Brun, ikke ødelegg øyeblikket mitt! Hører dere der ute? Steffyboy! Fredrikrb! LarsP! Hylo! Simen1! Snekker‘n! Tom Waits For Alice! Cun - Kan du høre meg, Ueland! Dere får juling! Dere får en helvetes omgang med juling! Jeg, Fisker, er med i krimmen, ikke dere forbannede tullinger! OMG!?!?!”

“Ehh, LarsP er faktisk med i dette kapittelet. Det blir til og med noe på han. Du blir jo bare fremstilt som en attentionwhore. Alle de andre var jo med i den første krimmen, med unntak av Cun da. Faen du er patetisk. Jeg vil ut av denne idiotiske krimmen. Dotten! Hører du meg? Få meg til helvete ut herfra! Jeg orker ikke omgås med slike folk! Dette kapittelet Suxxor big time!”

_Julenissen_ er virkelig lei nå. Av alle ting så er det siste han trenger å bli dratt inn i en latterlig dårlig krim. Imens rapporterer Herr Brun han for personangrep. Igjen.

 

Samtidig sniker det seg en ukjent bruker i bakgrunen på vei mot OT-Baren. Nesten ubemerket, med unntak av de som leser dette her. I morgen vil nok et angrep finne sted i forumets mest kjente bar. Noe som ikke er rart, siden det er den eneste baren i forumet.

 

 

Ja, hva er det egentlig som skjer her? Hvorfor bryr LarsP seg om Hanne når han har Hylo? Hvorfor er vi ikke i Intranett - Avdeling forum, for å finne ut hva moderatorjævlene gjør på? Vil _Julenissen_ få en advarsel for sin frekke kommentar? Og vil vi etter hvert bevege oss tilbake til riktig tid og finne ut hvem denne ukjente brukeren er? Og vil Julenissen få slippe å være med videre? Og hva er grunnen til at Dotten sitter og ruger på et halvt dusin med kapitler hele uken som han ikke poster i tråden, men heller serverer dette rykende ferske kapittelet som så og si nettopp er blitt skrevet? Og hvor mange setninger i dette avsnittet skal egentlig starte med og? Følg med, svaret på alt dette og mer kommer. Muligens….

 

 

Merk! Denne historien er et resultat av ytterst kjedsomhet og er helt og fult et produkt som helt og holdent bygger på trådstarters hellers manglende fantasi. Alle brukere og moderatorer nevnt i denne fortelling gjør det uten samtykke og kan således få sitt navn fjernet om ønskelig ved å sende en pm. Denne dårlig formulerte fortelling er ment å være humoristisk (om enn dårlig humor) og ikke ment å henge ut noen brukere. Om man likevel føler seg truffet og tar seg selv veldig høytidelig så vil som nevnt trådstarter endre fortellingen i henhold til ønske fra berørte parter. Ingen dyr, brukere eller hardware komponenter er blitt skadet i utformelsen av denne fortelling, men en god del brukere ble forvirret i SO5. Ingen brukere ble alvorlig skadet i sexakten mellom LarsP og Hanne:), men førstnevnte fikk endel kloremerker på ryggen.

Lenke til kommentar
“Kjeften på deg Herr_Brun, ikke ødelegg øyeblikket mitt! Hører dere der ute? Steffyboy! Fredrikrb! LarsP! Hylo! Simen1! Snekker‘n! Tom Waits For Alice! Cun - Kan du høre meg, Ueland! Dere får juling! Dere får en helvetes omgang med juling! Jeg, Fisker, er med i krimmen, ikke dere forbannede tullinger! OMG!?!?!”

6871874[/snapback]

 

:lol: :lol:

 

Jeg kjente meg skrekkelig igjen i det der. Resten av huset har lagt seg, og jeg anstrenger meg for å ikke vekke de nå. Herre, så genialt.

 

 

HERRE, så genialt!

Endret av Fisker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...