Gå til innhold

Hvem stjal Siste Ordet? - Nok en dårlig krim


Dotten

Hvem tror du er den ukjente brukeren?  

430 stemmer

  1. 1. Hvem tror du er den ukjente brukeren?

    • Dotten
      85
    • The Hoff
      20
    • Jack Bauer
      29
    • LarsP
      26
    • Den ukjente TV2 journalisten
      14
    • Den rød-grønne regjering
      32
    • Butleren
      22
    • TSP
      7
    • Oyvind Dahle
      30
    • Steffyboy
      9
    • Rome
      7
    • fredrikrb
      5
    • Ueland
      14
    • Ingen av dem, er en annen.
      16
    • Umulig å vite, han er tross alt ukjent.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følgende finner sted en mørk forumnatt høsten 2006

 

 

 

Dotten er irritert. Hvordan han kan være så tanketom er noe som ofte plager det tanketomme hodet hans. På en eller annen merkelig måte har han nå klart å vikle seg inn i en chickfight som ingen ende kan ta. Fra å helt fredelig jobbe med sine uttallige lange tråder befinner han seg nå midt i RPP. Trynene til forumets brukere slår mot han, stort sett er det et fryktelig syn.

“Oysfaerg, hva pokker skal vi gjøre? Jeg overlever ikke mer av dette!”

“Ban for pokker, ban mens vi fortsatt har modstatus i behold! Get these motherfucking bitches out of this motherfucking thread!”

Oysfaerg deler frykten til Dotten. En av de største krisene som kan finne sted har nettopp, ehh ja, funnet sted. En kvinnelig bruker poster et lettkledd bilde. Noe som selvfølgelig medførte at en annen kvinnelig bruker måtte kommentere dette i negativt ordelag. Verre konflikter skal man lete lenge etter. Crazykimmi lever opp til navnet sitt der hun griper fatt i Dottens eminente kappe og svinger han rundt og rett i Oysfaerg.

“Dø nazimods! Jeg vil ikke ha de lettkledde ludderne i tråden!”

“Pøh, du er kun misunnelig!”

-Redhead- får knapt typet ordene før Rome tar kvelertak med BHen sin.

“Se å få stengt tråden Dotten! Jeg holder dem unna, men det er bare et tidsspørsmål før alt går til helvete!”

Fra hele forumets ytterkanter strømmer jentene til. AnaNas, Darkness, Anette, Ronja og flere med. Alle i kamp mot alle. På sidelinjen sitter Oivind_Dahle og heier dem frem.

“Hahaha, gi dem inn! Riv av klærne, sleng dere ned i gjørmen. Sånn ja Ronja og Juliess, gi oss mer!“

 

Med et nødskrik makter Dotten til slutt å stenge tråden for opprydding. The Hoff blir hentet inn til å vokte kvinnfolkene mens oppryddingen finner sted.

"Bah, nazimod #fjortenfuckingstegn#"

"Pass deg nå Øyvind, jeg er ikke i humør til dette"

Med den lille advarselen surfer de to moderatorene videre, stakkars Dahle tusler slukøret tilbake til Sex og samliv.

 

“Puh, det var nære på. Litt vel for nært etter min smak”

“Du sier ikke det Dotten. Jeg tar heller hele SO mobben alene fremfor en forumchickfight.”

“Hehe, ja du sier noe der. Men hva er det Jarmo og de driver med der oppe med rapporteringslisten? Ser ut som om de har sett et spøkelse. Eller en permbannet bruker”

“De gjemmer seg sikkert bare for RPP tråden. De så vel hva som foregikk. Jævla moderatorpyser”

“Hey! Ikke skjell ut moderator, ikke tving meg til å permbanne deg!”

“Jævla paragrafrytter. Løp til lovdata.no du. N00b. Hvorfor går du forresten kledd i den latterlige supermanndrakten hele tiden? Blir du ikke flau?”

“Flau? Den har jo S på og alt. S for Supermoderator. Dotten, Supermoderatoren som vokter diskusjon.no”

“Haha, supermoderator?!? Er vel heller Softmod du kalles, i følge det jeg har hørt.? Du kunne vært tjent med en susp, slik at det faktisk ser ut som om du har noe å tilby under den drakten der. Jeg skal ærlig innrømme at den stålrumpen din er imponerende, men resten av pakken ser nå heller lavmåls ut.”

Oysfaerg sender et granskende blikk på kroppen til Dotten noe som selvfølgelig medfører at Dotten blir litt satt ut. For å si det mildt.

“Kan du være så snill å slutte å kikke på rumpen mitt?”

“Ehh, ja sorry. La oss løpe avgårde til Jarmo, b-real og Orresnei og se hva som skjer. Kanskje noen brukere trenger hjelp?”

“Brukere? Hva mener du?”

“Du vet, de vi er satt her til å vokte? Er du ikke helt med i dag?”

“Ahh, de ja. Jeg tiltaler dem som offer, ikke brukere. Men la oss komme oss bort der så historien kan bevege seg litt videre.”

Kjapt surfer de bort til de andre.

 

“Hva er det som foregår her da? Dere ser jo likbleke ut!”

Jarmo kikker bort på Dotten. Så faller blikket på Oysfaerg. Før det igjen faller tilbake på Dottens rumpe.

“Skal si du har en flott rumpe, hvordan klarer du det?”

“Takk takk, du vet… Hey, kutt ut nå, rumpen min er ikke tema her! Hva er det som foregår?”

“Det har vært innbrudd i SO4. En ukjent bruker har stjålet Siste Ordet.”

“Hva? Hvordan i all verden har det skjedd?”

Dotten og Oysfaerg er mildt sagt sjokkert.

“Vi vet ikke. Dette er en katastrofe, det er full oppstandelse på forumet.”

“Hvem er denne ukjente brukeren?”

Dotten er illsint. Noen skal få svi for dette her. Er rett og slett skandaløst at noen simple brukere våger å bryte inn i en stengt tråd.

“Vi aner ikke, han er en ukjent bruker, blir umulig for oss å finne ut hvem han er. Er jeg nødt til å stave det for deg? Han er U J K E N T”

“Tror du trenger deg en ordbok. Slikt får bare Dahl til å fryde seg.”

“Bah, hold kjeften på deg. La oss holde fokus på saken her. Siste Ordet er stjålet.”

“Dette er forferdelig. Hvem stengte SO4 i utgangspunktet? Utrolig amatørmessig, er en grunn til at jeg alltid etterlater en vakt!”

“Synderen er nok b-real…:”

“Det ante meg. Den drukkenbolten klarer ikke engang å stenge en tråd skikkelig. Burde omdøpes til un-real”

“Hey! Kutt ut drittslengingen, jeg står faktisk rett her!”

b-real er skuffet og såret. En jævla n00b moderator kommer ikke her og skjeller han ut. Han får med ett lyst på en øl.

 

Psilocybe kommer med ett diltende inn. Et smil om munnen tyder på at noen har fått gjennomgå for å bryte 14-tegnsregelen.

“Ro dere ned nå gutter, ikke noe poeng i å begynne å krangle. Tror vi er nødt til å besøke admins for litt rådgiving her.”

“Du kan nå bare pelle deg vekk, din sviker! Er det ikke nok det du gjorde i forrige krim?”

“Å klapp nå igjen din tåpe, ellers skal jeg tatovere inn STFU i pannen din”

“How rude”

"Forresten, nå som vi er med i nok en latterlig krim, er det ikke litt overkill å omtale en natt som mørk, slik du introduserer oss til dette skvipet her? Det sier seg jo selv egentlig, kanskje på tide med et kurs i norsk?"

 

Lett småfornærmet setter våre helter kursen mot det hellige riket - Intranet.

 

Hvor lenge vil RPP forbli stengt? Hvor lettkledd var jentene på bildene i RPP? Vil b-real drikke mer og ville det vært til hjelp om SO4 hadde hatt en vakt? Og hvorfor har historien knapt beveget seg videre fra kapittel en til kapittel to? Vil du være med i neste kapittel? Og hvorfor i all verden får Dottens rumpe så mye fokus? Svaret på dette - og mer, kommer. Muligens…

 

Merk! Denne historien er et resultat av ytterst kjedsomhet og er helt og fult et produkt som helt og holdent bygger på trådstarters hellers manglende fantasi. Alle brukere og moderatorer nevnt i denne fortelling gjør det uten samtykke og kan således få sitt navn fjernet om ønskelig ved å sende en pm. Denne dårlig formulerte fortelling er ment å være humoristisk (om enn dårlig humor) og ikke ment å henge ut noen brukere. Om man likevel føler seg truffet og tar seg selv veldig høytidelig så vil som nevnt trådstarter endre fortellingen i henhold til ønske fra berørte parter. Ingen dyr, brukere eller hardware komponenter er blitt skadet i utformingen av denne fortelling, men en god del brukere ble forvirret i SO5, en tilstand som fortsatt ikke har avtatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...