Gå til innhold

Hvem stjal Siste Ordet? - Nok en dårlig krim

Dotten

Hvem tror du er den ukjente brukeren?  

430 stemmer

1. 1. Hvem tror du er den ukjente brukeren?

• Dotten
      85
    • The Hoff
      20
    • Jack Bauer
      29
    • LarsP
      26
    • Den ukjente TV2 journalisten
      14
    • Den rød-grønne regjering
      32
    • Butleren
      22
    • TSP
      7
    • Oyvind Dahle
      30
    • Steffyboy
      9
    • Rome
      7
    • fredrikrb
      5
    • Ueland
      14
    • Ingen av dem, er en annen.
      16
    • Umulig å vite, han er tross alt ukjent.
      119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Hør her folkens. Denne krimmen skal ikke bli offer for sensur! Jeg trenger kvinner, samer, innvandrere, gulostinger, hvitostinger, gamle, barn, negre, gulinger og hvite. Og så tregner jeg en dverg! Alt som kan kvoteres skal kvoteres, her skal intet gå feil. Ikke når jeg har regien!"

8095326[/snapback]

Genialt!

Jeg venter stadig på det store innrykket til TAC-TiC... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Er dette siste kapittel? Vil Ueland endelig stenge dette her, eller vil vi få nok et meningsløst tillegg til en meningsløs krim?  Og vil virkelig L4r5, Manx, PencilCase, Tomat-Ulf, ErikFN og The_Fire bli nevnt i neste kapittel? De vil garantert lese det nå som dette er skrevet i hvert fall. For de sikler virkelig etter oppmerksomheten.

Dritbra! Du er nesten like ravende gal som meg jo ...hmm..bekymret...finnes det konkurrenter der ute ...? :ph34r:

Når det gjelder de to viktigste uavklarte momentene, så vil jeg til spørsmål en si; det bydes da på hjemmebesøk med hølydt bønn, rause mengder rumperising, håndspåleggelse med nylagd og rått tilhogd balltre, og avlutning med innendørs sleggekast innkludert stille høyde og tilsprang. :w00t:

Når det gjelder påstand to vil jeg bare si at den stråmannen har etter både min og Vallas mening ingen rot i virkeligheten overhodet. :innocent:

At man når det kommer enda et kapittel i krimmen doper ned kjærringa, låser katta inne på badet, før man ifører seg en stringtruse med stringen frem og dekker til tastaturet med clingfilm kan vel ikke dermed gi noen en slik nedrig oppfatning ... :mad:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-Axby2kEH

Juliess har ikke tatt skade av skokremmen og ja, de tre jentene vil få varige men etter å ha hatt seg med SteffyBoy.

8095326[/snapback]

Plz, du er bare misunnelig.

Skal ikke poste mer t-skjorte bilder tror jeg... :wee:

Utrolig morsom lesning, som alltid.

Lenke til kommentar

*Banne høyt* PencilCase sin bruk av darkness| og Øyvind Dahle sine avatarer gjør meg svært forvirret. :wallbash: Igår trodde jeg det var darkness| sitt innlegg. Og idag hadde plutselig selveste Oivind Dahle tatt over innlegget. :!: Nei, det skal ikke være lett. Støtter forøvrig saken om at det ikke burde være lov å stjele avatarer, av den grunn at mange kjenner igjen brukere på avataren, og ikke nødvendigvis alltid nicket.

On-Topic:

Når har du planer om å lansere neste kapittel Dotten? Det er snart påskeferie, og da forventer vi høyere utgivelsesfrekvens! Uansett, veldig god krim. Såklart sier jeg det kun på grunn av at jeg er tilegnet en rolle i krimmen, hvilket stimulerer min enorme appetitt etter oppmerksomhet. :whistle:

Snorre :)

Lenke til kommentar
*Banne høyt* PencilCase sin bruk av darkness| og Øyvind Dahle sine avatarer gjør meg svært forvirret.  :wallbash: Igår trodde jeg det var darkness| sitt innlegg. Og idag hadde plutselig selveste Oivind Dahle tatt over innlegget.  :!: Nei, det skal ikke være lett. Støtter forøvrig saken om at det ikke burde være lov å stjele avatarer, av den grunn at mange kjenner igjen brukere på avataren, og ikke nødvendigvis alltid nicket.

8187176[/snapback]

Jeg svarte til Pencil i går i god tro om at det var darkness| :!:

Lenke til kommentar

Følgende finner sted kort tid før påske

L4r5, SasaB og Manx surfer uvitende bortover OT-Baren når de med ett kjenner en intens risting. Manx roper ut i skrekk.

"I de permbannedes rike! Hva er det som foregår? Er det forumets undergang eller er det bare Datasmurf som er på joggetur med colaflaske i RPP?"

De tre ser forskrekket på hverandre. En stor skikkelse står med et foran dem. Gigantisk. Feit. Stor. Ja du skjønner tegningen. Manx ser nøye på denne særdeles feite brukeren. Det er noe kjent med han. Så ser han kappen. Dette er ingen bruker.

"Dotten? er det virkelig deg?"

Den særdeles overvektige administratoren ser forskrekket ut. Først gjenkjenner han ikke de tre, men så faller blikket hans på Manx.

"Manx?"

Sier han spørrende, noe spørsmålstegnet klart viser, før han fortsetter.

"Vist er det deg Manx! Du er ikke lett å kjenne igjen som vanlig bruker. Fort fortell meg hvor jeg er!"

"Du er i kapittel ni av "Hvem stjal siste ordet - nok en dårlig krim"."

"Flott, da er jeg kommet tilbake til riktig tid. Hør nøye etter, jeg har liten tid. Dere må redde den russiske negeren. Redd den russiske negeren. Redd forumet!"

De tre ble ganske så forvirret av dette her. Spesielt L4r5.

"Hva? Hvilken russisk neger? Hvor kommer du fra? Og ikke minst, hvordan er du blitt så feit?"

"Jeg har ikke tid å svare. Jeg må tilbake til min egen tid. Til min egen krim: "Hvem er far til LarsP sin sønn - en ikke fullt så dårlig krim.""

Tittelen på fremtidskrimmen fikk virkelig brukerne til å tenke seg om. Hvem er faren til LarsP sin sønn? Brått blir tankene avbrutt da Dotten fortsetter.

"De er avhengig av sin administrator, spesielt nå som jeg har dolket Ueland i ryggen og endelig hersker alene. Moahahahaha! Men jeg må avårde! Jeg kan ikke bli her, treffer jeg Dotten av denne verden kan det medføre at forumet fra min tid smelter sammen med dette forumet. Det er kaotisk nok her inne allerede!"

Øyvind Dahle kommer løpende til sammen med mobben sin.

"Haha, se der, en feit administrator. Hvordan føles det å ha fingre så fete at man ikke klarer å type skikkelig? Jeg håper det er forbud mot chips og cola der du kommer fra, hører du det ditt feite svin! Jeg håper virkelig ikke du faller for noen, for stakkaren ville blitt knust. Bokstavelig talt!"

Fredrik kommer også løpende. "DOTTEN ER EN FEIT GRIS, FFS!". Han blir effektivt permbannet lenge nok til at vi slipper å se han igjen før i neste kapittel.

Dotten lar seg ikke affisere. Han tenker heller på mødrene til Dahle og Fredrik. De vet det ikke, men han kjenner dem godt. De er to perfekte kvinner, på alle mulige måter.... Et smil er å spore og glimtet i øyet er det siste de merker seg før han forsvinner. Dotten er borte. Stillheten senker seg atter en gang over forumet. I hvert fall frem til neste avsnitt.

"Blacktower! Vi trenger å vite sannheten! Fortell oss om den store hemmeligheten! Vi har lest endeløse kapitler uten å komme noen vei. Vi er lei av å kaste bort tiden. Fortell oss om den store hemmeligheten og om hvem den ukjente brukeren er! Vi har krav til å vite dette etter all denne tid!"

Det er Tomat-Ulf, ErikFN og The_Fire som omringer Blacktower og fremmer kravene. De går rett på sak, så fort at Skarstad kommer løpende til og avbryter.

"Vent vent! Dette blir for rotete! Ikke gå så fort frem. Jeg trenger å vite mer om karakterene her. Forfatteren haster så fort videre i historien og introduserer leseren med nye karaktere at det blir vanskelig å holde fokus på den faktiske historien! Jeg protesterer!"

Tomat-Ulf ser dumt på han.

"Hold nå kjeften på deg, jeg personlig orker ikke lese så mange avsnitt som dette her og vil ha svar."

Skarstad er lettere fornærmet.

"Greit nok, men jeg skal garantert klage i tråden."

Skarstad surfer avgårde og de tre andre står igjen med moderatoren. Blacktower ser dypt inn i øynene deres. Med en kald og hard stemme, ikke det at jeg vet hvordan en kald eller hard stemme høres ut, siden man ikke akkurat kan kjenne på en stemme, selv om det tidligere i krimmen faktisk var mulig å kjenne på frykt, så svarer Blacktower.

"Sannheten? Dere vil ikke takle sannheten! Usle brukere, vi lever i et forum som har tråder. Og de trådene må voktes av moderatorer som kan permbanne. Men hvem kommer til å gjøre det? Du ErikFN? Eller du, Tomat-Ulf? Jeg har et større ansvar enn det dere noen gang vil kunne fatte og forstå. Dere gråter for siste ordet og dere forbanner moderatorene. Dere har den luksusen. Dere har luksusen til å ikke vite hva jeg vet: At hemmeligholdelsen av Den store hemmeligheten, om enn tragisk, trolig redder brukere. Og min eksistens, den være seg grotesk og uforståelig for dere, redder liv...Dere vil ikke ha sannheten. Fordi til syvende og sist, når det kommer til ting som ikke snakkes om på treff og i SO, så ønsker dere å ha meg ved fronten. Dere trenger meg ved fronten.

Vi bruker ord som ære, retningslinjer, lojalitet...Vi bruker de ordene som grunnmuren i et liv brukt til å forsvare noe. Dere bruker dem som tomme, store ord for å prøve å poengtere noe. Jeg har hverken tid eller ønske å forklare meg selv til brukere som poster og leser takket være den friheten jeg sørger for, for så å oppleve at det settes spørsmål ved måten jeg sørger for dette! Jeg skulle heller ønske at dere bare sa takk og beveget dere videre. Om ikke, så foreslår jeg at dere begynner å rapportere og gjør en innsats. Uansett, jeg gir blanke faen i hva dere tror at du har krav på."

Tomat-Ulf lar seg ikke affisere av nok en dårlig plagiert tale. Han er lei. Han vil vite hva hemmeligheten er.

"Fortel oss hva den er!"

"Ok. Hvis dere absolutt insisterer. Jeg har uansett ikke tid til delta i denne krimmen stort lenger. Den tar jo aldri slutt."

Så starter han å forklare. Forskrekkelsen i øynene til Tomat-Ulf, The_Fire og ErikFN blir etterfult av et hyl så feminint og høyt at det høres ut som fredrik.

PencilCase gjør også entre. Han sier intet, rett og slett fordi det er vanskelig for en forfatter å prøve å se for seg hva han sier. Det er stort sett merkelige sitat fra Blackadder eller Monty Python. Han holder seg skjult for de tre brukerne. De vet hemmeligheten nå og det kan ikke PencilCase leve med. Eller, han kan leve med det, men han kan garantert ikke tillate at tre brukerne lever med det. De må elimineres.

Hvem er denne russiske negeren? Vil vi i neste kapittel endelig få vite hva den store hemmeligheten er? Og hvordan kan Dotten ha blitt så feit og vil vi noensinne få se igjen Dotten fra vår egen tid? Er virkelig forumet så kaotisk? Kjenner du også mødrene til Øyvind Dahle og Fredrik og er de virkelig perfekte? Og hvorfor vil PencilCase eliminere de tre brukerne? Alt dette og mere til vil du ganske så sikkert aldri få svar på i denne krimmen.

Merk! Denne historien er et resultat av ytterst kjedsomhet og er helt og fult et produkt som helt og holdent bygger på trådstarters hellers manglende fantasi. Alle brukere og moderatorer nevnt i denne fortelling gjør det uten samtykke og kan således få sitt navn fjernet om ønskelig ved å sende en pm. Denne dårlig formulerte fortelling er ment å være humoristisk (om enn dårlig humor) og ikke ment å henge ut noen brukere. Om man likevel føler seg truffet og tar seg selv veldig høytidelig så vil som nevnt trådstarter endre fortellingen i henhold til ønske fra berørte parter. Ingen dyr, brukere eller hardware komponenter er blitt skadet i utformelsen av denne fortelling, men en god del brukere ble forvirret i SO5. Ingen brukere ble alvorlig skadet i sexakten mellom LarsP og Hanne:), men førstnevnte fikk endel kloremerker på ryggen. b-real er igjen tastaturløs og et par brukere er blitt bannet. Dessverre måtte en bruker og en moderator bøte med livet og Orresnei er blitt degradert. Juliess har ikke tatt skade av skokremmen og ja, de tre jentene vil få varige men etter å ha hatt seg med SteffyBoy. Mødrene til Øyvind Dahle og Fredrik er faktisk helt perfekte. På alle mulige måter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...