Gå til innhold

Hvem stjal Siste Ordet? - Nok en dårlig krim


Dotten

Hvem tror du er den ukjente brukeren?  

430 stemmer

  1. 1. Hvem tror du er den ukjente brukeren?

    • Dotten
      85
    • The Hoff
      20
    • Jack Bauer
      29
    • LarsP
      26
    • Den ukjente TV2 journalisten
      14
    • Den rød-grønne regjering
      32
    • Butleren
      22
    • TSP
      7
    • Oyvind Dahle
      30
    • Steffyboy
      9
    • Rome
      7
    • fredrikrb
      5
    • Ueland
      14
    • Ingen av dem, er en annen.
      16
    • Umulig å vite, han er tross alt ukjent.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wey, nytt kapittel. *lese* Dette blir bare bedre og bedre! Jeg mistenker TSP :p Annklager alle andre enn seg selv!  :tease:

6977803[/snapback]

Altså jeg har vitterligen ikke noe med dette her å gjøre overhodet, jeg er kun en forumdetektiv som prøver så mye jeg kan og finne svar. Mye har jeg søkt etter, men lite er funnet. Dessuten har jeg ikke 5000 innlegg eller mer og TAC-TiC er bare noe Dotten prøver å lure dere med, for å føre folk på villspor. Men nå må dere ikke hindre meg mer i mitt arbeide jeg har fortsatt noen hundre sider i Siste Ordet t... tre... å søke gjennom. Så må nesten stikke, og ikke kom med flere kontroversielle og falske rykter nå folkens, vi må begynne å granske de som virkerlig er mistenkte og søke etter den sannheten som i mine øyne er den eneste rette.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
The Hoff må jo ha noe her å gjøre. :hmm:

 

Meget bra, Dotten. :wee:

6978152[/snapback]

 

The Hoff har noe med alt og gjøre, hvem tror du var Hilters høyre hånd? Og hvem er Bush sin høyre hånd nå?

6978194[/snapback]

 

Eeehh ... Bush sin høyre hånd ...? Det må vel være høyrehånda til Bush, hvis du ikke mener at Bush er "høyrehånda" til noen ...? Hitlers høyre hånd holdt han som regel hevet over enhver tvil, derfor er jeg sikker på at han visste sånn noenlunde om opphavet. :)

Lenke til kommentar
Når kommer neste kapittel?

6995944[/snapback]

Kanskje når ukjent_bruker finner på noe mer faenskap?

 

Utrolig spennende dotten. Men jeg håper ukjent_bruker finner på noe faenskap noen andre steder enn bare i baren!

7003933[/snapback]

Er ikke U_B banna som bare F*** av Dotten, eller er dotten U_B? Pokker ta Shakespeare, tenker for mye på Hamlet...

Lenke til kommentar
Når kommer neste kapittel?

6995944[/snapback]

Kanskje når ukjent_bruker finner på noe mer faenskap?

 

Utrolig spennende dotten. Men jeg håper ukjent_bruker finner på noe faenskap noen andre steder enn bare i baren!

7003933[/snapback]

Er ikke U_B banna som bare F*** av Dotten, eller er dotten U_B? Pokker ta Shakespeare, tenker for mye på Hamlet...

7004420[/snapback]

 

ukjent_bruker kan ikke bannes. Banneknappen er en pistol, ukjent_bruker er Neo.

 

Du aner ikke hva som foregår bak scenen på HW.no, moddene sender ut hele arsenalet, men ingenting stopper han, før krimmen er løst.

 

Forøvrig vil jeg si at ukjent_bruker er jævlig skummel, og jeg håper han blir tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...