Gå til innhold

Hvem stjal Siste Ordet? - Nok en dårlig krim


Dotten

Hvem tror du er den ukjente brukeren?  

430 stemmer

  1. 1. Hvem tror du er den ukjente brukeren?

    • Dotten
      85
    • The Hoff
      20
    • Jack Bauer
      29
    • LarsP
      26
    • Den ukjente TV2 journalisten
      14
    • Den rød-grønne regjering
      32
    • Butleren
      22
    • TSP
      7
    • Oyvind Dahle
      30
    • Steffyboy
      9
    • Rome
      7
    • fredrikrb
      5
    • Ueland
      14
    • Ingen av dem, er en annen.
      16
    • Umulig å vite, han er tross alt ukjent.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Følgende finner sted en mørk forumnatt høsten 2006"

 

 

Mørket fylles med de feminine skrikene til fredrikrb. Noe fryktelig er skjedd i utkanten av Sex og Samliv. Det infernalske og vemmelige hylet trekker til seg alle forumets kikkere, som ellers er travelt opptatt i tråder om Big Brother. Nærmere bestemt Darkness|, Stine, Bitex og espennyh. De kommer overfor en skrekkslagen fredrikrb. Ved hans side ligger hun, synet brenner seg inn i forumsjelen. Det utenkelige har skjedd, en bruker er død. Myrdet, med kaldt blod. Eller muligens varmt, er egentlig vanskelig å vite, men det kreves slike beskrivelser i en krim. Selv krimmer av den dårlige sorten. Uansett, så ligger hun der. Kroppen er forvrengt og man kan tydelig se at hun er blitt kvalt. Av blod, enten av den varme eller kalde sorten.

 

“HerreSimen1! Hun.. Hun er død! En død bruker, myrdet! Hvordan skal dette gå, enden er helt klar nær!”

Darkness kunne ikke tatt mer rett, for med ett dukker enden opp.

“Rolig nå. En veldig feminin skrikende rapportering gjorde meg oppmerksom på at jeg var ønsket. Noe fryktelig har funnet sted ser jeg.”

Her på enden av Sex og Samliv ligger offeret. Hvorfor det igjen blir påpekt vet jeg ikke, muligens for å gjøre avsnittet litt lenger. Han kan se i blikket hva hun sist gjorde. Det fornøyde og lure blikket som farger hennes livløse ansikt viser i aller klartekst at døden kom uventet og plutselig. Et øyeblikk av ren glede fikk aldri tid til å endre seg til forskrekkelsen og panikken en brå død innebærer.

“Hvem fant henne? Var det deg?”

Enden ser strengt på fredrikrb. Smålig flau over å befinne seg utenfor en tråd om penislengder, da vi alle vet hvor avslørt han ble i forrige krim, nikker han.

“Denne kvinnen er blitt lurt. Se på blikket, fornøyelsen. Kun en ting kan gi et slikt uttrykk. Hun har blitt medlem av FHK, som uttales "Fuck". Som står for "Forum High Klubben". Hun har hatt seg med en bruker med over 5000 innlegg og dermed blitt et erverdig medlem. Dette var det siste hun foretok seg, for så å blir myrdet med enten kaldt eller varmt blod. Så er bare spørsmålet. Hvem?”

Blikket faller på hver og en av kikkerne. Som om han forventer at de skal vite svaret.

“Hva er dette? Ser ut som om noe fyller bhen hennes. Enten det eller så har hun tatt silikon. Så fyldige bryster har hun ikke!”

Stine er observant. Enden setter pris på dette og lirker frem det som viser seg å være en papirbit. En mystisk tekst;

“Jeg kommer alltid først og du vil garantert høre fra meg siden. Selv i en jungelbok er jeg en verdig oppdrager. Inntil vi møtes igjen”

Han rister oppgitt på hodet. Dette var for enkelt for hans mesterlige sinn.

“Silje, vennligst overrekk denne lappen til Simen1. Han er en av de få i moderator og administrator teamet som har noe vettugt mellom ørene og således vil klare å tyde hvem som har skrevet dette her temmelig enkelt. Min ferd går videre, inn i jungelen av forglemte og forlatte tråder. Lomz kaller på meg for hjelp. Og ikke et ord om dette her, det siste vi trenger er at et brukerdrap skal lekke ut.”

“Men Dotten har jo alt skrevet det i krimmen og trykket innlegget!”

“Fordømte idiot. Lærer han aldri?”

Enden surfer av sted, inn i det bortgjemte og forglemte riket.

 

 

Siste Ordet er uvanlig stille og forlatt idet Dotten entrer. I et hjørne sitter Steffyboy og Glint, travelt opptatt med å planlegge nye flameangrep. I det andre hjørne er Rome og Marley, de diskuterer meningsløst med bartenderen. Dotten unngår klokt de to førstnevnte og setter kursen mot blondinen og SO-horen.

“Hvor er alle sammen?”

“Vet ikke helt. Det er visstnok et stort modmøte på intraforum, samt at både HVDoHboO og TAC-TiC møter holdes”

“Hæ, hva slags møter er det som holdes?”

“Lang historie, les i et senere kapittel.”

“Ok, dere har vel ikke sett en ukjent brukere komme inn her?”

“En ukjent bruker? Nei, jeg vet hvem alle her er, jeg henger jo her konstant” uttaler Marley.

“Ja er jo bare de to der borte. Det eneste som er ukjent her er for steffyboys del som er totalt fremmed for hvordan jeg bør behandles. Ikke rart jeg må trøste meg med den lite utstyrte fredrikrb. Det sier sitt”

Det sarkastiske bemerkningen fra Rome gikk ikke upåaktet hen fra Steffy.

“Hey, din frekke bitch! Ikke faen om du skal slenge slik drit om meg i full offentlighet, i en krim av alle ting! Løp av gårde til “mr five cm” fredrikrb du, ditt ludder!”

“Hey, ro ned personangrepene nå! Spesielt mot blondiner. Du vet vi forskjellsbehandler i modereringen til fordel for jentene!"

Med ett entrer AnAnAs tråden og åpner munnen om noe angående uattraktives posting av bilder i RPP.

“Haha, etter å ha lest de siste sidene av RPP så kan jeg ikke fatte og begripe at stygge folk legger ut bilde av seg selv. Hvorfor skal vi se på det? Le? Gråte? Provosere?”

Helvete bryter løs, man poster ikke slike oppriktige meninger i SO uten at det vekker flamerne. Og ganske riktig, der kommer de stormende, fra alle kroker av forumet.

“For Uelands skyld, trykk på rapporteringsknappen!”

Dotten er skremt, han frykter sin siste time er kommet der han stiller seg beskyttende foran AnAnAs i påvente av mobben som kommer stormende.

 

Desertglow lusker seg sakte mot tråden. Foran han er et utrolig syn. Supermann ligger død og blodig forslått på bakken. Over han står en ukjent_bruker. Tiden er inne. Den mektige Desertglow, en gang også en hellig admin, har ikke latt seg lure til å tro at dette er en krim. Han vet at dette i sannhet er en ekte bruker. En bruker som er for opptatt av sitt siste stikk til å merke seg den mektige moderator. Uten å nøle handler han, som en lysende ørken, trekker våpenet og permbanner den ukjente brukeren. Tilbake er det stillhet. Den ukjente brukeren er falt for den mektige Desertglow. Det var virkelig bra at han ikke lot seg lure til å tro at dette bare var en del av en dårlig krim. Ellers kunne man jo si at den godeste Desertglow ble EID.

 

 

Ingen svar og nye spørsmål? Hva er dette, Lost eller? Hvem er blitt myrdet og vil virkelig Dotten forsvare AnAnAs? Poster virkelig stygge mennesker bilder i RPP og om så, hvorfor? Og hvordan klarer den lite utstyrte fredrikrb å tilfredsstille Rome? Har virkelig den ukjente brukeren blitt tatt? Svar på dette og mye mer vil du nok aldri få vite, men det kommer nok et nytt dårlig kapittel i dette melkeproduktet. Muligens...

 

 

Merk! Denne historien er et resultat av ytterst kjedsomhet og er helt og fult et produkt som helt og holdent bygger på trådstarters hellers manglende fantasi. Alle brukere og moderatorer nevnt i denne fortelling gjør det uten samtykke og kan således få sitt navn fjernet om ønskelig ved å sende en pm. Denne dårlig formulerte fortelling er ment å være humoristisk (om enn dårlig humor) og ikke ment å henge ut noen brukere. Om man likevel føler seg truffet og tar seg selv veldig høytidelig så vil som nevnt trådstarter endre fortellingen i henhold til ønske fra berørte parter. Ingen dyr, brukere eller hardware komponenter er blitt skadet i utformelsen av denne fortelling, men en god del brukere ble forvirret i SO5. Ingen brukere ble alvorlig skadet i sexakten mellom LarsP og Hanne:), men førstnevnte fikk endel kloremerker på ryggen. b-real er igjen tastaturløs og et par brukere er blitt bannet. Dessverre måtte en bruker bøte med livet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...