spot_ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Ting jeg Trenger: ---------------------------------- * Kabinett. (shuttle) * Hovedkort. * prosessor * Skjermkort * Ram * Harddisk * DVD Brenner x2 ----------------------------------- Ting jeg ikke trenger: ----------------------------------- * Skjerm * Mus * Tastatur * høyttaler \ Hodetelefoner ----------------------------------- Jeg ser gjerne at dere prøver å holde grensen til 14k. Dette skal være en gaming Pc for det meste. Jeg har paner om å kjøpe den eventuellt på Mandag eller til jeg er fornøyd med forslagene som har kommet. Fortell meg gjerne om positive og negative ting om shuttle også, kanskje dere kan få meg til å skifte til et vanlig kabinett. Tusen takk Eqip NB Noen shuttle kabinetter inneholder hovedkort. Endret 9. september 2006 av eqip Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei! Jeg foreslår at du velger denne SFF-boksen: Shuttle SD37P2 4048 kr Og så plukker du resten fra dette oppsettet: Spillepc 10k Conroe, men kutter ut hovedkortet og strømforsyningen her. Da ender det nok på 12-13 kr totalt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Fordelene med Shuttle er at de tar veldig liten plass, så er kjempe lett å ta med seg bort, på lan osv..+ de tar liten plass på skrivebordet eller hvor du vil ha de.. Ulempene er vel at de blir ganske varme, så egner seg ikke noe til overklokking, ellers er de vel kanskje litt knotete å bygge i?? Uansett, HER! Er oppsettet til efikkan satt sammen, kom på 12500kr Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Fordelene med Shuttle er at de tar veldig liten plass, så er kjempe lett å ta med seg bort, på lan osv..+ de tar liten plass på skrivebordet eller hvor du vil ha de.. Ulempene er vel at de blir ganske varme, så egner seg ikke noe til overklokking, ellers er de vel kanskje litt knotete å bygge i?? Uansett, HER! Er oppsettet til efikkan satt sammen, kom på 12500kr 6834891[/snapback] tusen takk Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Hei! Jeg foreslår at du velger denne SFF-boksen: Shuttle SD37P2 4048 kr Og så plukker du resten fra dette oppsettet: Spillepc 10k Conroe, men kutter ut hovedkortet og strømforsyningen her. Da ender det nok på 12-13 kr totalt. Hilsen, efikkan. 6834205[/snapback] takker Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 jeg har redigert litt, hvordan vill denne funke? Her Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 greit ser det ut til. men hvis jeg var deg så ville jeg hat et midi towermen du sa et lite og da må man aseptere det Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvis du skal bruke 14K får du lett en spillbar bærbar da. Hvorfor ikke en stor bærbar med masse krefter, og koble til skjermen. Da har du en maskin du har mye mer nytte av, og kan ta med om det er noe spesielt. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 bare lurer her: vil ikke 400 watt være litt lite for å dra en 1950 to dvd brennere, en harddisk og e6600? Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Hvis du skal bruke 14K får du lett en spillbar bærbar da. Hvorfor ikke en stor bærbar med masse krefter, og koble til skjermen. Da har du en maskin du har mye mer nytte av, og kan ta med om det er noe spesielt. 6838609[/snapback] Vis meg en, som har mist 2gig ram, 80gb harddisk 17" skjerm. Og en bra prosessor til 14k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå