xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Jasså, sier du det? Endret 26. mars 2007 av Kylie Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 I epiedemi sprer seg på forumet. Brukere forsvinner, og når de dukker opp igjen er de ikke til å kjenne igjen. Total forvirring råder, ingen vet hvem som er hvem. Det som tidligere var godt kjent territorium fortoner seg nå liten planet i utkanten av Betelgeuse. Ingen vet lenger hvem de kan stole på, "kan jeg ta det han sier alvorlig? Jeg vet ikke lenger hvem som sier gulost og hvem som sier hvitost! Hvordan kan jeg da sile ut de seriøse innleggene?" Det er en uakseptabel situasjon, si nei til navnebytter (med mindre man bytter tilbake selvsagt). Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 zepthyr burde bli EDGE igjen Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Sovietpig husker jeg i So3, great times. Men jeg har absolutt ikke lyst til å skifte tilbake til Solid Knight. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Men jeg har absolutt ikke lyst til å skifte tilbake til Solid Knight. Er du Solid Knight? Jeg snakket jo en del med deg jo! Huff, trodde du var en helt annen jeg. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Men jeg har absolutt ikke lyst til å skifte tilbake til Solid Knight. Er du Solid Knight? Jeg snakket jo en del med deg jo! Huff, trodde du var en helt annen jeg. 6829195[/snapback] Jeg har mange navn. *forsvinner i skyggene* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Syns nickbytter bør være helt opp til bruker selv, så lenge man gjør andre brukere klar over dette, f.eks. slik Solid_ gjør nå i signaturen sin. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Han gjorde ikke det klart før nå, men du har ett poeng Berg. Endret 8. september 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Klar over det, bare brukte han som et eksempel. Kan være mange grunner til at en bruker vil bytte nick, og de mest åpenbare er jo nevnt i første post. Akkurat som at jeg, en gang i tida, bytta fra "NMI on XTC". Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Han gjorde ikke det klart før nå, men du har ett poeng Berg. 6829210[/snapback] Jeg annonserte det. Link Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 [*] DemonFudge burde endre brukernavn til Volcom. 6829166[/snapback] Hvorfor skal han skifte navn til Volcom? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) fredrikrb kan godt bytte tilbake igjen. Husker ikke hva han kalte seg før, dog. Edit: Jo, "aBnOrMaL^_-" elns. Endret 9. september 2006 av danilovic Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 sosohal, jeg har aldri, noensinne, kalt meg noe annet enn fredrikrb på forumet. Jeg synes danilovic kan bytte tilbake. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Forandring fryder, er det ikke så da? Endret 9. september 2006 av Lomz Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg ser virkelig ikke problemet. Det er jo bare SO-unger som dere snakker med daglig uansett. Det kan da umulig være så vanskelig å omstille seg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 I am teh oldskool. Har hatt samme nick i 5 år her. Sådetså. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Boo fucking hoo. Legg forøvrig merke til nytt brukernavn, bitch. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Boo fucking hoo. Legg forøvrig merke til nytt brukernavn, bitch. 6830015[/snapback] Din rebell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå