Gå til innhold

Gjentar historien seg?

kakemonster7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne er litt små-creepy....

Does history repeat itself?

If two American presidents, Abraham Lincoln and John F Kennedy, are compared, there are many extraordinary similarities.

• Lincoln was elected in 1860, Kennedy in 1960

• Lincoln’s secretary was called Kennedy, Kennedy’s secretary was called Lincoln.

• When Lincoln was killed, he was sitting in Ford’s theatre. When Kennedy was killed, he was riding in a Ford car.

• Both men were killed on a Friday. Both were accompanied by their wives. Both were shot from behind, in the head.

• Boot shot Lincoln in a theatre and then ran into a warehouse. Oswald shot Kennedy in a warehouse and then ran into a theatre.

• Both murderers were killed before they could be brought to trial.

• Booth was born in 1839; Oswald in 1939. Both were from the south.

• Both vice-presidents were called Johnson. Andrew Johnson was born in 1808; Lyndon Johnson in 1908.

How du you explain all these similarities?

6829148[/snapback]

Har noen flere, jeg:

En uke før Lincoln ble skutt, var han i Monroe i Maryland.

En uke før Kennedy ble skutt, var han i Marilyn Monroe. :green:

Begge mordernes navn består av 15 bokstaver og begge morderne brukte alle tre navnene.

Begge presidentene ble etterfulgt av en sørstatspresident.

For hele lista; Kjøp boka "Bare så du vet det" av Jon Almaas. :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja, etter 9/11 kom det masse om slike tilfeldigheter og "sannheter"

Loose Change er noe av det beste jeg har sett. I am sold.

http://video.google.com/videosearch?q=Loose+Change+2

6829260[/snapback]

La oss sitere vår alles Maddox her:

But "Loose Change" elevates bullshit to an artform. Watching this video is like being bukakked with stupid.

6829556[/snapback]

Til info: Jeg snakker bare om Loose Change og ikke annet tull som å brette 100 lapper og skrive 911 i word.

Maddox kan bare ta seg en bolle. Etter å ha sett Loose Change er jeg som sagt solgt. Det er rett og slett altfor mange av slike "sannheter", tilfeldigheter og ting som ikke helt stemmer fra US GOV. sin side. Jeg anbefaler deg å se den filmen. Ha alltid "Hva om" i bakhodet ditt...Det trenger ikke å være mer enn det :)

Det maddox skriver er veldig tynt... Du kan ikke forsvare en times film med tekst på to avsnitt.

Lenke til kommentar
Denne er litt små-creepy....

Does history repeat itself?

If two American presidents, Abraham Lincoln and John F Kennedy, are compared, there are many extraordinary similarities.

• Lincoln was elected in 1860, Kennedy in 1960

• Lincoln’s secretary was called Kennedy, Kennedy’s secretary was called Lincoln.

• When Lincoln was killed, he was sitting in Ford’s theatre. When Kennedy was killed, he was riding in a Ford car.

• Both men were killed on a Friday. Both were accompanied by their wives. Both were shot from behind, in the head.

• Boot shot Lincoln in a theatre and then ran into a warehouse. Oswald shot Kennedy in a warehouse and then ran into a theatre.

• Both murderers were killed before they could be brought to trial.

• Booth was born in 1839; Oswald in 1939. Both were from the south.

• Both vice-presidents were called Johnson. Andrew Johnson was born in 1808; Lyndon Johnson in 1908.

How du you explain all these similarities?

6829148[/snapback]

Kennedy ble ikke skutt bakfra.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt Voltaire sitt velkjente sitat i signaturen så lenge jeg kan huske. For en liten stund siden fant jeg ut at jeg og Voltaire var født på samme dag (20 februar). Morsomt sammentreff, men ikke noe mer enn det.

6829869[/snapback]

WOW! Jeg har bursdag 5 februar. Om man tar 20-5 så blir det femten. Og jeg har vært femten!! :w00t::love:

Lenke til kommentar
Jeg har hatt Voltaire sitt velkjente sitat i signaturen så lenge jeg kan huske. For en liten stund siden fant jeg ut at jeg og Voltaire var født på samme dag (20 februar). Morsomt sammentreff, men ikke noe mer enn det.

6829869[/snapback]

WOW! Jeg har bursdag 5 februar. Om man tar 20-5 så blir det femten. Og jeg har vært femten!! :w00t::love:

6831855[/snapback]

:dontgetit:

5.februar, altså 5.2

hvor får du 20 fra?

Endret av azzman
Lenke til kommentar
Hva om man sammenligner to andre amerikanske presidenter?  :innocent:

6829959[/snapback]

Da finner man neppe like mange tilfeldigheter. I så fall ville jo det vært enda en stor tilfeldighet. :p

Synes dere som maser om likheter seg i mellom, bør slutte å ødelegge tråden med slik oppmerksomhetssyk og fantasiløs posting. Her er det jo snakk om så mange tilfeldigheter at det blir litt skummelt, jeg skjelver ikke i lilletåa engang om LarsP og Voltaire er født på samme dato.

Lenke til kommentar
- Begge presidentene var presidenter

- Begge presidentene var president i USA

- Begge presidentene var president alene

- Begge presidentene bestemte masse

- Begge presidentene tok over for en annen president

Creepy!

Daniel :)

6832006[/snapback]

:ohmy: Oh shit!

- Begge presidentene ble drept!

- Begge presidentene ble drept av leiemorder!

- Begge presidentene ble drept av leiemorder i USA!

- En annen president tok over etter at de var presidenter!

Shaise!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...