Gå til innhold

Gjentar historien seg?

kakemonster7

Anbefalte innlegg

Denne er litt små-creepy....

Does history repeat itself?

If two American presidents, Abraham Lincoln and John F Kennedy, are compared, there are many extraordinary similarities.

• Lincoln was elected in 1860, Kennedy in 1960

• Lincoln’s secretary was called Kennedy, Kennedy’s secretary was called Lincoln.

• When Lincoln was killed, he was sitting in Ford’s theatre. When Kennedy was killed, he was riding in a Ford car.

• Both men were killed on a Friday. Both were accompanied by their wives. Both were shot from behind, in the head.

• Boot shot Lincoln in a theatre and then ran into a warehouse. Oswald shot Kennedy in a warehouse and then ran into a theatre.

• Both murderers were killed before they could be brought to trial.

• Booth was born in 1839; Oswald in 1939. Both were from the south.

• Both vice-presidents were called Johnson. Andrew Johnson was born in 1808; Lyndon Johnson in 1908.

How du you explain all these similarities?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kaller det hva som passer best for situasjonen, her å lage en konspirasjon.

SS 100 X, a 1961 Lincoln Continental: Agent Bill Greer (driver), Agent Roy Kellerman (right front), Nellie Connally (left middle), Texas Governor John Connally (right middle), First Lady Jacqueline Kennedy (left rear), President Kennedy (right rear)

Both men were killed on a Friday. Both were accompanied by their wives. Both were shot from behind, in the head.

Blei ikke Kennedy snipa i hodet forfra ?

Boot shot Lincoln in a theatre and then ran into a warehouse. Oswald shot Kennedy in a warehouse and then ran into a theatre.

Kennedy blei da sannelig skutt på åpen gate ? Mener de at Oswald satt oppi ett varehus må de da kunne formulere bedre ?

Endret av kverna
Lenke til kommentar
Kennedy blei da sannelig skutt på åpen gate ? Mener de at Oswald satt oppi ett varehus må de da kunne formulere bedre ?

6829233[/snapback]

Det er det de mener ja, kunne sikkert vært bedre formulert, men det er da ganske lett å skjønne hva de mener

6829548[/snapback]

oswald sto bak et gjærde eller et monument (sement ting) ved veien...

Lenke til kommentar

Jesus, blir aldri folk lei av slike "sammentreff"? Leter man lenge nok finner man sammentreff som virker for utrolige til å være sann.

Jeg har hatt Voltaire sitt velkjente sitat i signaturen så lenge jeg kan huske. For en liten stund siden fant jeg ut at jeg og Voltaire var født på samme dag (20 februar). Morsomt sammentreff, men ikke noe mer enn det.

Jeg anbefaler forresten alle å se den fantastiske filmen Magnolia som omhandler nettopp tilfeldigheter/sammentreff. Og husk; det er fiksjon. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...