perben Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Innlegget er slettet. Endret 16. september 2006 av perben Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Tja.. joa. Hver sin smak. Jeg synes det ble litt for mye piggtråd jeg da... Men det er en ganske sterk historie bak ja.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Snapshot? Det er ikke noe dybde i bildet. Og motivet sånn som det er blir fort kjedelig. Tatt bildet en dag det er overskyet? Prøv å få fram mer kontraster og farger. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Synes det var et interessant bilde jeg, litt mer lys og slike ting hadde nok hjulpet en anelse. Fått frem litt mer av rødfargen i rusten? Kanskje enda nærmere macro? Har du forresten sett på bildet i full størrelse? Jeg synes det kunne virke litt uskarpt... Lenke til kommentar
romanticide Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 hva med å prøve å ta bilde av piggtråd(en) med litt mindre forstyrrelser i bakgrunnen? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg synest det blir for mye i motivet. Muligens litt mer variasjon i bildet også? Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 hva med å prøve å ta bilde av piggtråd(en) med litt mindre forstyrrelser i bakgrunnen? 6832395[/snapback] Helt enig. Stilisering er nøkkelordet Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kunne vært kult med mer snevert fokusområde: med mesteparten av piggene ute av fokus hadde det ryddet opp litt. Litt rotete sånn som det er nå, ja. En annen ting, finner ikke noen pigger som er fullstendig klare. Bevegelse i kameraet da det ble tatt? I kombinasjon med kaoset i bildet blir det litt ubehagelig å se på. Men det er kanskje ingen dum effekt når det er piggtråd som er motivet? Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hva med å legge noe i piggtråden, f.eks ett isundtrevent tøystykke, noen millitær effekter eller noe lignende. Få det litt mer spenndende, skap kontraster. Bruk gjerne en ekstern lyskilde fra siden eller bakfra slik at du får spenndende lange skygger, ikke vær redd for å eksperimentere. Slik bilde fremstår idag så er det bare en haug med piggtråd. Hjelper heller ikke at bilde er en anelse uskarpt. Men prøv igjen, dette var iværtfall litt bedre enn det forrige Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kanskje et utsnitt i sort-hvitt hadde gjort seg...? Finner ikke noe å fokusere på, syns det blir for monotont. Bildet står ikke i stil til historien bak det syns jeg da. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Trykka vist litt for mange ganger på oppdater post.. Endret 10. september 2006 av Autoxave Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Samme som over..sorry folks! Endret 10. september 2006 av Autoxave Lenke til kommentar
perben Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Innlegget er slettet. Endret 16. september 2006 av perben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå