Freaken Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Vurderer å skaffe meg programvare og kabel for å låse opp telefonen, i stedet for å sende den inn. Ser rundt på de forskjellige nettauksjonene, at det er en god del utstyr for salg, men hva som er best, må gudene vite (eller dere mer avanserte mobilbrukere ) Så jeg lurer rett å slett på om noen har noe slik utstyr dem kan anbefale en småirritert, snart ex-tele2-kunde? Ønsker meg gjerne utstyr som passer til flere produsenter, men i første omgang er det SE K750I som trenger litt stell. Om noen gidder å fortelle litt om dette med credits som enkelte av disse kabel\ programpakkene krever, er jeg glad for det også. Hva er egentlig det, og er det kostbart? Fantasien min sier at det rett å slett egentlig bare er en kode man kan benytte en vis tid, men som dere sikkert forstår; jeg er fullstendig lysegrønn på dette området Må få takke på forhånd dersom noen gidder å dele sine erfaringer med meg Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hvis du ikke skal ha creditbasert, må du opp i minst 2000kr for å få noe skikkelig. Du finner kanskje noen som selger "USB-Smart" til under tusen lappen, og det må du bare styre unna. For det første er det helt elendig/ustabil software, og for det andre er det utdatert og vil aldri komme oppdateringer til. Lenke til kommentar
Freaken Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Hmm, ikke helt det svaret jeg hadde håpet på, men så får være Noen andre som har samme mening? Ser jo av flere av annonsene på nettausjonene at det loves oppgraderinger av programvare, support, samt ett helt kobel av ulike telefonmodeller som er mulig å låse opp\ omprogrammere. Fint om flere tar til ordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå