the_lynx Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei, jeg leter etter en forsterker til å ha her på hybelen. Den skal drive mine PSB Image 1B høytalere. Jeg bor i Trondheim nå som jeg er student, og forsterkeren bør derfor også være å finne her i byen. Har dere noen tips til hvilke modeller som er å se etter? Øvre prisgrense er 2000 kr. Lenke til kommentar
clario Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Har du vert innom Hi-Fi Klubben i byen eller ? Tror de kan hjelpe deg. Så gjennom netsidene deres og fann denne, ja den er nesten 700 kr dyrere enn hva du hadde tenkt, men jeg skal love deg at det er verdt det. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Etter å ha sett litt så kom jeg fram til at lillebroren til den linket til virket fin. Se her. Ettersom jeg skal bruke såpass små høytalere bør vel den være mer enn god nok? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Ja, det burde gå bra. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 heia har en bra forsterker som du kan kjøpe! en pioneer sa-410 skall slege den for 1000kr det er en veldig bra forsterker! viss du vil ha mere informajon så send en mail [email protected] eller send en sms til 41082883 7133072[/snapback] Annonser er vel ikke lovlig på forumet. Forresten. Nad'en so mer anbefalt lenger oppe knuser Pioneer anyday. Lenke til kommentar
freke Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei, jeg leter etter en forsterker til å ha her på hybelen. Den skal drive mine PSB Image 1B høytalere. Jeg bor i Trondheim nå som jeg er student, og forsterkeren bør derfor også være å finne her i byen. Har dere noen tips til hvilke modeller som er å se etter? Øvre prisgrense er 2000 kr. 6828705[/snapback] En sak til 400 kroner passer sikkert student budsjett : T-amp Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Takk for svar, men jeg har allerede kjøpt en Cambridge azur 340a fra hifiklubben Merk for øvrig datoen på tråden... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hvordan er lyden fra Cambridgen? Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er veldig fornøyd med forsterkeren, den har ingen problemer med å drive de relativt små og lettdrevne høytalerne mine. Har riktig nok ikke så mye å sammenligne med, og er ingen ekspert, men den duger til mitt bruk. Tester sier også at denne er god, så har ingen tro på at jeg har gjort et dårlig kjøp. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Har Cambridge selv, gode forsterkere er det. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 hvordan ville en cambridge 340 vert mot f6 , nevn alt du kan tenke deg, ville det vært fare for skamslå høytalerne til du måtte ut med både nye høytalere og forsterker? ikke høy nok lyd, ingen pre-out? anything u can think off. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå