Gå til innhold

MÅ man bruke microsoft sin trådløs adapter på 360

samye83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Ja, man må bruke nettverksadapteren fra Microsoft.

Det er jo fler grunner til dette, den ene er jo at de tjener godt med penger på tilbehør, og i tillegg slipper de å måtte legge inn drivere for alskens ymse trådløse adaptere, samt gi support for folk som ikke klarer å få sin Jallatech USB Wireless Pro 2000-adapter til å funke.

Lenke til kommentar

Hehe, skjønner. Men hvordan funker den trådløse adapteren? Vet liksom ikke om jeg vil sette på en kabel eller en trådløs. Må nesten strekke kabelen 2 etasjer ned hvis jeg velger denne løsningen. Noen der ute som har den trådløse varianten, og som har prøvd å streame filmer/hd filmer over den?

Edit: Jeg har en dlink router med 54mbit overførings hastighet.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Hehe, skjønner. Men hvordan funker den trådløse adapteren? Vet liksom ikke om jeg vil sette på en kabel eller en trådløs. Må nesten strekke kabelen 2 etasjer ned hvis jeg velger denne løsningen. Noen der ute som har den trådløse varianten, og som har prøvd å streame filmer/hd filmer over den?

Edit: Jeg har en dlink router med 54mbit overførings hastighet.

6830056[/snapback]

Hvis både 360'en og pcen du streamer fra er koblet til trådløst blir det som regel bare elendighet, men hvis den ene av enhetene er kablet går det greit...

Lenke til kommentar

Jeg har en bærbar pc som har et trådløst kort på bare 22mbit, tror neppe at den vil særlig mye. Men skal få prøvd å strekke kabel... Blir ikke særlig pent da.

Jeg har prøvd med en dlink usb nettverks kort, funka ikke hos meg.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...