KillerX Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det så jo helt okey ut, men hva gjør dette spillet så spesielt? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det så jo helt okey ut, men hva gjør dette spillet så spesielt? 6832750[/snapback] Vi må nesten vite kva spelet handlar om for å kunne svare på det spørsmålet. Så langt er det bare det at spelet ser bra ut (ikkje at det er noko spesielt med det). Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Sinnsyk grafikk, men tipper animasjonene ikke gjør grafikken til rette. Kan hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Sinnsyk grafikk, men tipper animasjonene ikke gjør grafikken til rette. Kan hende jeg tar feil. 6833527[/snapback] "Standarn" mao ja. Fight night da.. auuu Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 hvordan er det tydelig at det ikke er det? 6828718[/snapback] Vel jeg har faktisk sett demoen realtime på PS3 maskinen da jeg var på E3 i år. Ikke spillbart selvsagt men det ble kjørt på PS3 maskinen sammen med nVIDIA representanter. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 jada...det ble vel kjørt på samme ps3 maskinen som viste killzone traileren i real time.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 hvordan er det tydelig at det ikke er det? 6828718[/snapback] Vel jeg har faktisk sett demoen realtime på PS3 maskinen da jeg var på E3 i år. Ikke spillbart selvsagt men det ble kjørt på PS3 maskinen sammen med nVIDIA representanter. 6833761[/snapback] Regner med du fikk ein gyllen sjangse til å høre med representantene om ka for eit spill dette egentlig er då? Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) jada...det ble vel kjørt på samme ps3 maskinen som viste killzone traileren i real time.. 6834045[/snapback] Hehe... Africa ser jo bare ut som en massiv skrytedemo av hva PS3 klarer å få til grafisk. Det hele ser meget pent ut selvfølgelig, men jeg får ikke lyst til å spille det mer enn Jaws til Xbox. Tar heller en runde med Løvenes Konge til SNES, kongespill hvordan er det tydelig at det ikke er det? 6828718[/snapback] Vel jeg har faktisk sett demoen realtime på PS3 maskinen da jeg var på E3 i år. Ikke spillbart selvsagt men det ble kjørt på PS3 maskinen sammen med nVIDIA representanter. 6833761[/snapback] Joda, kan jo ikke være en dvd som ruller inni PS3en (unnskyld, en blue-ray film)... Sony har jo fortsatt tilgode å vise noe skikkelig spillbart til PS3, E3 i år var jo suckylicious sammenlignet med tidligere år når de kommer til Sony. De slang jo bare med leppa og viste frem realistiske krigsspill som bygger på ekte Japanske slag, med kjempekrabber... Edit: Endret 9. september 2006 av Captain_Nintendo Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 den kjempekrabben var faktisk veldig detaljert rent grafisk sett.. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hvis det var dette de viste på Sony-standen, fortstår jeg femtimerskøen hos Nintendo. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Uansett så må eg si Sony gav meg bakoversveis som ingen andre har gjort før: Real-time weapon change Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) den kjempekrabben var faktisk veldig detaljert rent grafisk sett.. 6834091[/snapback] Å ja, veldig historisk grafisk korrekt også Uansett så må eg si Sony gav meg bakoversveis som ingen andre har gjort før: Real-time weapon change 6834125[/snapback] Imponerte meg også veldig mye, real-time weapon change er helt umulig på 360 siden den ikke har Cell... Endret 9. september 2006 av Captain_Nintendo Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 der er forsatt et mysterium i dag HVORFOR han sa det.. herregud..real time weapon change...!! Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) der er forsatt et mysterium i dag HVORFOR han sa det.. herregud..real time weapon change...!! 6834136[/snapback] Såvidt jeg husker så kunne man vel bytte våpen i real time også i GTA til PS1... :!: Edit: Lurer på hva jeg skal kjøpe (En annen morsom film ) Endret 9. september 2006 av Captain_Nintendo Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Hehe nice one Captain_Nintendo(Wii vs. ps3) Avean du sier litt mye egentlig, men beviser det liksom aldri. edit:Leif. Endret 10. september 2006 av KillerX Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg så Avean på E3 når jeg var der, snakket med Ken Kutaragi om når jeg skulle få PS3'en min, fikk den i posten i går- spennende maskin som viser alt i fotorealisme. Som dere ser på bildet her, så fikk jeg med 'Make your own japanese garden 1 Collectors Edition' Dette er bare en BETA, så grafikken blir mye bedre. Hvis dere lurer på noe om PS3, ikke nøl med å spør. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg så Avean på E3 når jeg var der, snakket med Ken Kutaragi om når jeg skulle få PS3'en min, fikk den i posten i går- spennende maskin som viser alt i fotorealisme. Som dere ser på bildet her, så fikk jeg med 'Make your own japanese garden 1 Collectors Edition' Dette er bare en BETA, så grafikken blir mye bedre. Haha, lite sarkasme ute å går på en sen aften der ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå