Gå til innhold

Nye screens frå "Africa"

ShredLord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig lite er eg redd, men det er blitt bekrefta at det skal visast på TGS; då vil det vere sannsynleg at det kjem ganske mykje ny info! :)

Spelet har ganske mykje potensiale då, i mi meining. Det kan jo handla om alt frå å styra ein sjiraff til eit RTS-aktig spel de du styrer ein flokk leopardar.

Kva veit eg :D

Lenke til kommentar
:cry: ¨

Det er er ikke pre-render. VÆRSÅSNILL og ikke ty til det argumentet når det så tydelig ikke er det. Det er selvfølgelig et kjempestort kompliment til spillets grafikk, men dette går over alle støvleskaft.

6828688[/snapback]

Hvordan er det tydelig at det ikke er prerender?

Se på kameraføringa, ser det ut som det er ingame? Nei, om det der er ingame, kan jeg likesågodt se på the nature channel.

Lenke til kommentar

Aliasing, frame-ratedrops. Lågt detaljnivå på gresset.

Alt det vanlege. Men meir gidd eg ikkje forklara. Alle spelsider på heile nettet er einige om at dette er realtime.

Huff, nei. At det ikkje går an å innrømma såpass er berre tragisk, sorry.

Se på kameraføringa, ser det ut som det er ingame? Nei, om det der er ingame, kan jeg likesågodt se på the nature channel.

Det er REALTIME med in-game grafikk.

INGEN har hevda det er gameplay du ser der.

Men whatever. Det er ikkje mitt problem at de har så vanvittige vanskar med å godta at spelet faktisk ser bra ut.

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
A

Det er REALTIME med in-game grafikk.

INGEN har hevda det er gameplay du ser der.

Men whatever. Det er ikke mitt problem at dere har så vanvittig vansker med å godta at spillet faktisk ser bra ut.

6828747[/snapback]

Slapp av :)

Ok, så det er ikke ingame klipp. Ja, godt mulig at det har den grafikken ingame da.

Blir spennende å høre hva spillet faktisk går ut på. Nye typer spill er alltid spennende. Kanskje det til og med er lærerikt, hvem vet?

Lenke til kommentar
Eit utgongspunkt i Afrika og dyreverda.

Ein velkomen variasjon blant alle standard-skytespela spør du meg.

Elles så er det fortsatt ein link i øvste post, fri til å brukast.

6828817[/snapback]

Stod veldig lite hva man skal gjøre på spillet. Altså konseptet er ikke offentliggjort? Det er bare noen ganske fine bilder av et kommende spill?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Tror ikke dette er prerenders, dagens hardware er da i full stand til å dra dette. Men hva handler egentlig dette spillet om? Skal man fly rundt og se på dyr, skal man være et dyr som spiser dyr/blir spist?

Husker iallefall det vakte store "WTF?"-kommentarer når det ble vist på E3 i år.

Lenke til kommentar
Tror ikke dette er prerenders, dagens hardware er da i full stand til å dra dette. Men hva handler egentlig dette spillet om? Skal man fly rundt og se på dyr, skal man være et dyr som spiser dyr/blir spist?

Husker iallefall det vakte store "WTF?"-kommentarer når det ble vist på E3 i år.

6829637[/snapback]

Det jeg også lurer på... men virker som det er ukjent atm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...