Patron Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Liten bump.. Kan jeg koke opp et par poser tyrkisk pepper og la det stå i kjøleskapet i 2-3 uker ? Eller er det nødvendig å blande inn spriten med en gang ? Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Liten bump.. Kan jeg koke opp et par poser tyrkisk pepper og la det stå i kjøleskapet i 2-3 uker ? Eller er det nødvendig å blande inn spriten med en gang ? 9511084[/snapback] Går sikkert greit å vente med brennevinet. Eneste er at det blir litt vanskeligere å blande det skikkelig. Men hvis du har brennevinet tilgjengelig nå, så blir den bare bedre av å stå noen uker... Lenke til kommentar
Patron Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Liten bump.. Kan jeg koke opp et par poser tyrkisk pepper og la det stå i kjøleskapet i 2-3 uker ? Eller er det nødvendig å blande inn spriten med en gang ? 9511084[/snapback] Går sikkert greit å vente med brennevinet. Eneste er at det blir litt vanskeligere å blande det skikkelig. Men hvis du har brennevinet tilgjengelig nå, så blir den bare bedre av å stå noen uker... 9511419[/snapback] Faen Da må jeg skaffe brennvin Lenke til kommentar
Wembley Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Denne slår alle oppskrifter: -Ta en halvlitersflaske Cola (ikke farlig hvilken type, og tøm ut/drikk halvparten. -fyll oppi 1-2 poser Tyrkisk Pepper i colaen som er igjen. -la dette stå noen timer, dropsene vil løse seg opp og det hele blir en litt seig lakrissmørje. Rist på flaska for å speede opp prosessen (evt ta deg bryet med å knuse dropsene) -fyll på med vodka til flaska er full, rist godt. Dette blir helt eminent tyrker! ?? Lenke til kommentar
Tommyboi Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Jævlig digg å lese disse svarene 18 år senere, da men vet det funker😂😂 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars (endret) Knuste drops løser seg helt i spriten etter ca en dag. Bare rist litt i begynnelsen. Funker enda bedre med halvannen liter flaske, spesielt om man er flere. Endret 11. mars av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå