gthaman Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Har kjøpt meg need for speed hot pursuit 2 og er helt hekta. Jeg tror nok jeg vil ha enda større glede av spillet dersom jeg skaffer meg ratt og pedaler. Men jeg skulle gjerne hatt ratt, pedaler og girspak. Jeg har funnet med ratt og gir, med ratt og pedaler, med ikke alle sammen.... noen som vet om noe? Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Guillemont Force Feedback Racing Wheel (det er noen andre som har overtatt produksjonen) Det rattet ble utviklet i samarbeid med teknikere på Ferrarri. Funker dritfett. Har girspaker på rattstammen, og som egen spak på siden. Lenke til kommentar
bsa Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Ser ikke ut som om det er å få kjøpt ennå, men det ser meget bra ut, og har alt. Logitech MOMO Racing Force bsa Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-28 18:32, skrev bsa:Ser ikke ut som om det er å få kjøpt ennå, men det ser meget bra ut, og har alt.Logitech MOMO Racing Force bsa Der ER meget bra!! Har testet det på HP2 men jeg syntes force feedback'en sugde Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Logitech MOMO Racing Force all the way!!! Det skal være det beste rattet i verden med tanke på komfort, realisme, gir, kvalitet, +++... MEN det er relativt dyrt (jo tror d kan skaffes alleredem noen sa d ikke hadde kommet til norge enda), kanskje du skal satse på forløperen, Logitech MOMO Force, som også er et utmerket ratt fullstendig utført i skinn, med et legendarisk MOMO ratt :smile: :smile: kan det BLI bedre?? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 orginale momo force er jo råere da,kun 300 mer på komplett.Også er dette noe bra : Thrustmaster F1 FFB Racing Wheel ?? koster mer enn momo. [ Denne Melding var redigert av: Danny på 2002-10-28 20:14 ] Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-28 18:38, skrev ChriZno:Logitech MOMO Racing Force all the way!!! Det skal være det beste rattet i verden med tanke på komfort, realisme, gir, kvalitet, +++... MEN det er relativt dyrt (jo tror d kan skaffes alleredem noen sa d ikke hadde kommet til norge enda), kanskje du skal satse på forløperen, Logitech MOMO Force, som også er et utmerket ratt fullstendig utført i skinn, med et legendarisk MOMO ratt :smile: :smile: kan det BLI bedre?? Har du i det hele tatt hørt om Act-Labs? :razz: Det rundjuler da hva som helst fra alt-mulig produsentene Logitech.. bare SYND at det virker som INGEN GIDDER Å IMPORTERE ACT-LABS! *fres* _________________ Be warned, Pentagon now has a serious issue on their hands: Escape of the Psycho Kitten! [ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-10-29 09:41 ] Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 Dette orginale momo.har det også girspak? Ikke gir på rattet, gir SPAK. Jeg ser ikke det av bildet. [ Denne Melding var redigert av: gthaman på 2002-11-04 18:24 ] Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Det er MOMO orginalen jeg har altså, ikke Racing Force, ser av min tidligere post at det var litt forvirrende...eller... :smile: iaffall, ville bare si at dette rattet fungerer utmerket på PS2 oxo - har testet det med Colin Mcrae 3 til PS2 og det far bare phett Racing Force har spak i tillegg til plater bak arttet ser det ut som på bildet - Det orginale MOMO har kun plater bak rattet... Ha en skjønn dag alle sammen! Lenke til kommentar
skol Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hei, har selv denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...26&GrpID=3&s=pl Thrustmaster Ferrari Force Feedback GT Utrolig godt håndtak med gummibelegg slik at hånden sitter som støpt på rattet og bra Force feedback. Dersom du kjøper dette rattet så anbefaler jeg deg å kun installere de siste driverne v2.6.30 og ikke noe annet som f.eks Thrustmapper. Thrustmapper bruker de nest siste driverne og de er ikke helt kurante. Colin McRae Rally 2, Rally Masters og Rally Championship Xtreme funker som bare det med dette rattet Kjempebra ratt, pedaler og girspake, anbefales sterkt, men husk bruk kun de siste driverne og bare de!!! Lenke til kommentar
2roll Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Personlig vil jeg anbefale Logitech, uavhengig av girspak o.l. Har selv bl.a. et Guillemot Racing Wheel USB: Kjøpte det i vinteren 1999. Overraskelsen var stor da jeg installerte win2000 og fant ut at de ikke hadde tatt seg bryet med å lage en driver for win2k eller winXP!! Guillemot er nå ett firma sammen med Hercules og Thrustmaster. En titt på driversidene viser at de jhar droppet support for mange produkter. Dette er elendig. Logitech, har så langt jeg har erfart et seriøst forhold til drivere. Logitech er også de eneste rattene som jeg har fått til å virke i Colin McRae 2 uten å måtte tweake noe hemningsløst i driversetup. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg husker MS FF rattet funket flott i CMR 2. Jeg hatet rattet, dog. Thrustmaster nevner jeg gjerne i samme setning som ordet "søppel", men det er fra personlig erfaring med fler produkter med det merket på. Skal du ha kvalitetsratt kjøper du Logitech eller Act-Labs, eneste to jeg vet om som har god kvalitet på slike produkter. Act-Labs spesialiserer seg på ratt, pedaler og girskift. Når i helsike skal Norske importører få opp øynene for dem? Må jeg begynne å importere seg? Hmm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå