Litejk Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Egentlig flere terninger, tok 3 satt dem på bordet. Hehe, dette skulle egentlig bare være lek med blender, skille en del fra resten, og jeg syntes det funket veldig bra. Jeg har ikke redigert noe med dette bildet, og det er tatt med Minolta Maxxum 5D og 28-75 F2.8 Objektivet mitt. Edith: Mulig den nedskalerte verisjonen har litt dårligere kvalitet, men det er nok bra nok. Endret 8. september 2006 av Litejk Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Tja, jeg veit ikke helt jeg.. Ikke så spennende bakgrunn. Gjort mørkere kanskje... Jeg veit ikke helt jeg, men likte ikke bildet så godt. Idé'en god! Edit; prøvde meg med en enkel redigering i Photoshop. Ikke fornøyd, men du skjønner litt mer hva jeg tenker på i forhold til bakgrunnen tror jeg Endret 8. september 2006 av DE1 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg synest at terningene i front må være klarere. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Tydelig at dere har annen smak enn hva jeg har. Det var jo hele meningen med det bildet, var at det bare skulle være en liten del av bildet klart, for å vise hvor lav dybdeskarphet det kan bli. Jeg har et annet som viser det på en annen måte, jeg kan jo poste det og. Jeg selv likte det ikke like godt, og det hadde en del CA( noen som vet en effektiv måte å fjerne det på? Jeg har PhotoShop 7.0 Ja, bakrunnen var ikke så bra, men dette var ikke noe bilde jeg brukte mye tid på da, jeg var på rommet til noen kamerater mens jeg var på klassetur Endret 8. september 2006 av Litejk Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Neh.. veit ikke jeg. Ble for tett synes jeg. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg ville blendet ned bittelitt på det første, nå er det liksom ikke noe synlig fokusområde. Bortsett fra det, en fin ide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå