Johnx Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Kan dere gi meg en link til en kabel til å koble sammen en bærbar og Samsung LCD-TV ? Har lyst til å se Lost med litt større skjerm Hva heter disse kablene , DVI ? Endret 8. september 2006 av Johnx Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ikke alle bærbare har DVI, noen har VGA.. Om du sjekker bildet her, den blå er VGA og den hvite er DVI. (pluggene til venstre på bildet selvsagt). F.eks Komplett.no har et godt utvalg av begge typene kabler (og også de aller fleste nettbutikker som selger data-utstyr). Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Har skaffet meg en slik kabel, og trodde selvsagt det bare var å koble rett på. Har også vært på skjerminnstillingene-->avansert-->visning og der står det TV ikke tilkoblet. Hva skal jeg gjøre? Har Tundra 1557e med Ati R9700 og Samsung LCD-TV. Endret 11. september 2006 av Johnx Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Vet ikke helt hvordan det er på din men på den forrige bærbare jeg hadde (Dell) så var det en "Fn" knapp jeg trykket i kombinasjon med en av "F"knappene (F1, F2, F3 osv..). Det er en god mulighet for at det er et lignende system på din.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå