brotha Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Flere enn meg som holder på å sprekke av forventning mens vi venter på SCDA? Endret 8. september 2006 av brotha Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jepp! Vi er i alle fall to! Spilte igjennom Chaos Theory på nytt for litt siden, og jeg blir ikke noe mindre spent for å si det slik! Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hehe, jeg bestilte chaos theory igår fra play.com for 7 pund. Må spille gjennom det før double agent (har spilt gjennom de to første). Lenke til kommentar
brotha Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Gled deg, du har mye bra moro i vente:) Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Ja, vi gleder oss! Skal kjøpe det til Nintendo Wii på lanseringsdagen. Lenke til kommentar
Lindros Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Nei. Holder ikke ut stealth lenger. Finnes ikke noe kjedeligere enn spill hvor man sniker seg rundt. Blir nesten gal hver gang jeg spiller slikt. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Goz: Tror du må vente forgjeves i såfall... så vidt jeg vet kommer det nemlig ingen Tom Clancy spill i det hele tatt til Wii med det første Lindros: Hehe, syntest synd på deg! Selv elsker jeg slike spill! Er så deilig å stå noen centimeter fra fienden, med mulighet for å kutte strupen på komando før han rekker å rope "enemy!" Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Splinter Cell: Double Agent kommer på launch-dagen til Wii. http://www.nintendolife.com/articles/2006/..._for_wii_launch Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 http://wii.ign.com/articles/731/731810p1.html Artikkel med screenshots her. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det er min bursdag på utgivelsesdatoen. Oh, dette skal bli dritfett! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Gjett om jeg gleder meg. Splinter Cell er en serie som bare blir bedre og bedre. Chaos Theory var så glimrende bygd opp og hadde en veldig bra historie. Double Agent ser ut til å bli enda bedre. Et av de få spillene til 360 som jeg ser fram til. Skal ha det til 360. Wii sin versjon blir nedkuttet også, så jeg må ha hele pakken istedet. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Synd at Wii får en såpass nedgradert versjon På toppen av det hele er den basert på bl.a PS2 versjonen... og alle husker vel hvor bra Chaos Theory var til PS2 i forhold til Xbox/PC versjonen Men det er jo fremdeles håp... selv om ingen online ødelegger en veldig, veldig god del Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Venter på demoen så får vi se om det er noe bra Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Spiller ikke Splinter Cell for online-delen jeg. Co-op er greit, men online orker jeg ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har egentlig aldri hatt den greia for Splinter Cell. Spillte 1`ern ei stund på Xbox,va heilt greit. Så noe must have blir nok ikkje denne tittelen,men det ser ihvertfall meget imponerene ut Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Spiller ikke Splinter Cell for online-delen jeg. Co-op er greit, men online orker jeg ikke. 6833483[/snapback] Syntest Online er eksepsjonelt bra! Uten den delen er halve spillet vekk for min del! Greit nok at jeg har gjennomført Chaos Theory 3 ganger, men online har je spilt en goood del lenger sammenlagt Lenke til kommentar
Roptaty Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 SCDA kommer nok til å bli ett av årets beste spill til XBox360, jaffal for meg. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Spilte det første Splinter Cell-spillet, og likte det. Hoppet over Pandora men runna Chaos Theory for noen uker siden. Bedre teknologi enn før, noen kule tillegg til gameplay.. men historien var ganske meh. Var litt mett av stealth-gameplay på slutten også. Double agent må gjøre noen nye grep synes jeg. Endret 9. september 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg kommer nok til å vurdere om jeg skal kjøpe til PC eler Wii. nline er viktig for meg. Men jeg får ta avvgjørelsen utifra omtaler og videoer jeg. Grafikk er ikke så veldig viktig for meg så om grafikken ikke er så god på Wii versjonen gjør ikke det noe. Men så må folk huske på at Wii-versjonen blir pusset opp i forhold til Xbox og PS2 versjonen. Så litt bedre ser det nok ut. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Gleder meg veldig, men er usikker på om jeg skal kjøpe spillet til PS2 eller til PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå