Patience Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Jeg må si 100% subjektivt: Jeg synes det er DRITDÅRLIG at amobil ikke kan gå til innkjøp av en dB-måler for å teste hørehøytaleren i mobiltelefonene på testen sine.. Det tar bare noen få sekunder per test. Polyfoniske superhøye ringetoner fra Venus hjelper ikke en stakkars jævel som sliter med å høre.. Det er 600.000 hørselshemmede i Norge!! Endret 8. september 2006 av Patience Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) jeg er enig =) Endret 8. september 2006 av Dubster Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Takker for støtten :-)= MÅ da vel være flere som er enig? Hva sier Amobil selv? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Heisann For å være helt ærlig, har vi ikke tenkt over denne problemstillingen før du nevner det her. Jeg kan ikke love noe på stående fot, men vi jobber altlid med å lage testprosedyren vår bedre. For øvrig: Finnes det ikke noen steder på nettet der dette testes? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Nei jeg har aldri kommet over slike tester... Et mål for dere kan for eksempel å gi to mål på lydstyrken; 1 total lydstyrke, og 2 maks lydstyrke før forvrenging Det er ganske mange som sitter og lurer på lydstyrken i telefoner. Og siden man ikke får teste dem i butikkene, så er det lett å kjøpe den berømte katta i sekken.. Lenke til kommentar
BlueRose Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg er helt enig at dette bør være en del av obligatorisk test av mobiltelefoner. Er også tunghørt, men har aldri hatt problemer med å høre i Nokia mobiler. Andre merker har jeg hatt større problemer med. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Nokiaen har vært kjent for den biten. Men det er blitt litt forandringer sånn sett. Ikke alle nokiaene har like god lyd lenger.. Lenke til kommentar
BlueRose Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Nokiaen har vært kjent for den biten. Men det er blitt litt forandringer sånn sett. Ikke alle nokiaene har like god lyd lenger.. 6840117[/snapback] Vel jeg kan anbefale Nokia 6131 den har god lyd! Sjelden jeg har vært så fornøyd med en mobil! Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Pat har et godt poeng, burde være en smal sak for Amobils kjekke gutter å finne en grei måte å implementere Gogo, storm the front! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 DFN'maten faktisk .-) Vi er nok av samme oppfatning regner jeg med ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå