Grievdus Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 når jeg skulle setta inn film på hjemmesiden min gikk det helt greit og jeg fikk sett filmen og sånt. men når jeg legger inn filene på home.no funker det pluttselig ikke. det kommer bare opp ett sånt lite bildet. noen som har noen ider om hvorfor det gjør det? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Sikker på at du har endret banen som filen skal hentes fra? Har du noen link til siden så vi kan se. Og link til hvor filmen ligger? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) detta kommer opp: hva mener du med endre banen? aff.bmp Endret 9. september 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Kan du poste koden til siden og navnet på siden din. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 vetkje hva du mener med kode men her er sia Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 dynsrc="../../Mine%20dokumenter/Intern%20video/Arild.wmv litt feil adresse til video klippet. det funker på din pc fordi det er linket til mie dokumenter på DIN egen pc Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Internet siden din tror at filen din ligger i en mappe som heter Mine Dokumenter. dynsrc="../../Mine%20dokumenter/Intern%20video/Arild.wmv" Det gjør en sikkert, men det er jo på din datamaskin, og siden din trenger at du har lastet opp filmen til din internett side og at du hvor siden din skal finne filmen. Så først Har du lastet opp filmen? Hvor i så fall ligger den? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Internet siden din tror at filen din ligger i en mappe som heter Mine Dokumenter. dynsrc="../../Mine%20dokumenter/Intern%20video/Arild.wmv" Det gjør en sikkert, men det er jo på din datamaskin, og siden din trenger at du har lastet opp filmen til din internett side og at du hvor siden din skal finne filmen. Så først Har du lastet opp filmen? Hvor i så fall ligger den? 6832900[/snapback] å ja. har ikke lastet den opp der :S. skal jeg bare legga filmen inn på home.no da? og endre adressen? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 nettopp, da skal det fungere Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 nettopp, da skal det fungere 6832942[/snapback] tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 yes nå funker det det er egentlig ikke en film da. mer slideshow tar litt tid før den kommer på men det funker Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Da vet du til neste gang, man kan ikke linke til foldere på sin egen datamaskin på hjemmesider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå