Ironbound Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Både jakt og fiske. Så ofte det lar seg gjøre. Skogsfugljakt er favorittjaktformen.. Lenke til kommentar
Christer89 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Driver med begge deler, men er mest fisking! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det er vel strengt tatt jakt som jeg liker og driver mest med. Fjellrype er favoritten, med storfugl på en god nummer to. Fiske gjør jeg av og til, og da helst stangfiske på hytta<3 Lenke til kommentar
fiskeri Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Fisker, og helst hele året. Været vest i havet er i så måte en stor hindring. Skriver også litt om det jeg gjør både på fiskeri.no og på Kystbloggen. Blir nok stille nå frem til våren. Best å få opp båten før stormene setter inn for alvor. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Eg har ikkje tatt jegerprøve endå. Er 15 år og skal ta prøva til våren. Eg har vore veldig mykje med å jakt saman med faren min. Ingenting er som hjortejakt! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå