srbz Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 For å svare trådstarter: nei, jeg har ikke fått tatt jegerprøven enda, og jeg har aldri vært særlig glad i å fiske (blir kanskje 1-2 ganger i året, og det er gjerne pilking fra båt). Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Nei jeg jakter ikke, men å fiske er noe jeg gjør 4-5 ganger i året. Lenke til kommentar
froeya Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg fisker. Å jage er for dyrt i Tyskland og hvis du ikke ha en skog selv er det nesten umulig å praktisere det. Men jeg visst gjør jegerprøven når jeg bor i Norge. Lenke til kommentar
win32 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 pure fishing her i gården ja , men det er en god del, både fluefiske, markfiske og slukfikse, i alle typer vann untatt etter laks Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Blir begge deler på meg. Men etter min mening for lite av begge to... Er så utrolig digg å være ute bare for å slappe av egentlig. I vår blir det gjeddefisking så det holder Lenke til kommentar
Pirmin Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Både fiske og jakte, syns man skal ha lov til å si jo takk både begge å gjerne hele tia :) Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg er jeger av alle hav. Så ja jeg både fisker og jakter. Foreløpig har jeg fått størst kick av en fiskeepisode! Lenke til kommentar
roysigurd Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Driver med jakt og fiske Jakter rype og hare for det meste Fisker mest i vann, men endel i havet også for å fylle frysern hender ofte jeg har teleskopstanga med på høstjakta, og en liten brødpose å plukke bær. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Fisker litt i sjøen men foretrekker absolutt ferskvann. Det er noe eget ved å stå ved et stille vann, helt øde, høyt oppe på fjellet og la tankene flyte mens man fisker. Har en fluestang og, men siden pappa ikke har erfaring med å fiske med fluestang så har jeg ikke brukt den enda. Svensk "Abu" stang som jeg fikk av morfar før han døde. Kunne godt tenkt meg å prøve den ut! Noen i Bergensområdet som vet en elv der det er mulig å få litt småfisk med flue? Jeg bor på Askøy, men har ikke lyst å reise innover til Voss/Eksingedalen for å fiske skikkelig i elvene der enda. Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg både fisker og jakter en god del. Synes helt klart at jakt er mer spenning, da! Liker best jakt på sjøfugl og skogsfugl. Men fiske er også OK. Spennende det også. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg driver bare med fisking. Startet nettopp med fluefisking, og kommer nok ikke til å bruke sluk så masse mer. Trodde det skulle gå værre enn det gjorde første gang jeg sto ved vannet og skulle kaste. Etter 10 min, ble det kast på 8-9 meter. Og kunne ha flua oppe så lenge jeg ville nesten. Men tok på meg hette i tilfelle den skulle sitte i bakhodet. hehe Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har øvd meg ute på fotballbanen selv, uten flue riktignok. Skal prøve å fiske gjedde i et vann denne uken. Lenke til kommentar
jetta89 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 eg jakte småvilt, og så lika eg godt å ta meg ein tur på sjøen i ny og ne.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jakter småvilt og fisker i ferskvann etter ørret! Men ikke så aktiv som eg selv kunne tenkt meg! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Fluefiske Edit: Sorry, vet ikke hva som skjedde, men de andre innleggene kan bare slettes Endret 7. oktober 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Slett innlegg. Endret 7. oktober 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Slett innlegg. Endret 7. oktober 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå