Samegerilja Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Ønsket er å finne ut om dere jakter, fisker eller gjør begge deler. Endret 8. september 2006 av Samegerilja Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Driver kun med fisking. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jaktar absolutt mest, men tek ein fisketur i ny og ne! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Driver med kun fiske men hadde likt å jakte etter småvilt. Det var dog det med å ta jægerprøven og det der. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Vil vel si at jeg interesserer meg mest for jakt,men blir mest fiske siden det kan bedrives hele året. Både jakt og fiske er for meg en lidenskap,så vil trygt si jeg driver på med begge deler. Er jo ikke så gammel enda da,så det blir nok mange fine minner fremover innen jakt og fiske(ah,elsker de ordene....) Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Fisking er jo genialt når du kan bedrive med det året rundt..... Artig og bedrive isfiske på isen, når du kan kjøre med snøskuter Endret 9. september 2006 av Samegerilja Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Driver både med fisking og jakting... Spezz når jeg bor i Finnmark som har alt av det man skulle ønske seg. Ikke lange distanser heller til de rike fiske og jakteområdene. Geniale er at vi har eiendom ved siden av elven, da kan jeg få gratis fiskekort Lenke til kommentar
Con Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg fisker hele året. Skal ta jaktløyve til sommeren eller noe tenkte jeg. Har ikke fått tatt tidligere fordi vandelen min skar seg litt i mine yngre dager... Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg driver både med jakt og fiske Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Både jakter og fisker. Men jakter mer enn jeg fisker Lenke til kommentar
ratata Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Eg jaktar og fiskar, men fiskinga skjer vel mest på sumarstid. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Både jakter og fisker (= Blir mest fangst innen fisking men Lenke til kommentar
sJIRAFF-1 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Mest jakt, men tar meg en fisketur når det passer også... Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 fisking ,men jakt frister Lenke til kommentar
varmit Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Var på hjortejakt nå i helga, den hjorten er ikke lett å lure! Fikk ei fin hind da, rundt 50 kg. Fikk også en tiur! Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Fisking er best!! har aldri skjønt poenget med å sitte på post og fryse bjellene av seg, bare for å vente på en elg eller et eller annet dyr!? fisker mest laks men også endel ørret Endret 13. november 2006 av FDviking Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Fisker hvis det blir tid og om jeg tar meg en tur i skogen. Jakter ei. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Fluefiske for min del, kun etter laks/røa/ørret. Har aldri interessert meg for jakt selv om jeg drev med skyting da jeg var yngre. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg fisker mest, så ofte jeg får tid egentlig, og det er dessverre ikke så ofte. Jakt er gøy det og, men nå må jeg ta jegerprøven før jeg kan få jakta noe mere, var bare "treningsjakt" det jeg var med på høsten 2005, var forresten rypejakt uten bikkje=støkkjakt. Var mye gåing, men det er bare kos, for man tar det jo som en tur. Fisking er best!!har aldri skjønt poenget med å sitte på post og fryse bjellene av seg, bare for å vente på en elg eller et eller annet dyr!? fisker mest laks men også endel ørret 7276382[/snapback] Forskjell på postjakt som Elgjakt, og Turjakt. Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Det blir som regel fisking her i gården ja.. I saltvann.. Det er der de største rugene holder seg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå