Åsmund Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg to to hardisker i raid. de oppgir seg for to hd-er av en merkelig grunn også men slik er det nå. Så til fenomenet: Jeg har en mappe som heter divx på stasjon d:. før kom jeg inn i den men nå kommer jeg ikke inn i det hele tatt. MEN hvis jeg skifter navn fra fks divx til dixx eller divx2 eller et eller anet kommer jeg inn. Jeg kan bare ikke kalle mappa for divx! noen som har opplevd det samme/har løsning? Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 For meg så høres det ut som om det har klikket litt i TOC'en på HD'en din. Den har nok noe som heter DivX der, men vet ikke helt hvor på HD'en den skal linke til. Prøv å flytte hele mappa til en annen HD/partisjon, og så tilbake igjen. Mulig det hjelper. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Kan jo være en ny genial antipiracy-teknologi fra manufacturern sin side også. Rett og slett å NEKTE å lagre filnavn og skuffer med "ulovlige" navn som Divx og MP3 og Warez :razz: Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-28 17:59, skrev Bitex:Kan jo være en ny genial antipiracy-teknologi fra manufacturern sin side også. Rett og slett å NEKTE å lagre filnavn og skuffer med "ulovlige" navn som Divx og MP3 og Warez :razz: DivX og MP3 er så vidt jeg vet ikke ulovelig...? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå