Geir M Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Den klarer ikke å vippe pepsi max av tronen når det gjelder smak. Som markedsføringsstudent virker det faktisk som de har gått på en smell rent markedsføringsmessig også, fra mitt synspunkt. Fokuset er jo på fravær av det negative og ikke direkte på det positive. Det blir for mye tull. Jeg har flere dårlige assosiasjoner til navnet "Zero" enn gode. Den kommer aldri til å selge like bra som pepsi max. Endret 20. oktober 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Lol. Reklamene er tiltenkt og gutter og det er de cola prøver å treffe, men de eneste jeg har sett drikke det og like produktet er av det motsatte kjønnet. Tror gutter ikke er like lettlurte som jenter. 7107868[/snapback] Lettlurte fordi? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Lol. Reklamene er tiltenkt og gutter og det er de cola prøver å treffe, men de eneste jeg har sett drikke det og like produktet er av det motsatte kjønnet. Tror gutter ikke er like lettlurte som jenter. 7107868[/snapback] Jeg ser ingen grunn til at vi skulle være mindre lettlurte enn jentene... Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Den klarer ikke å vippe pepsi max av tronen når det gjelder smak. Som markedsføringsstudent virker det faktisk som de har gått på en smell rent markedsføringsmessig også, fra mitt synspunkt. Fokuset er jo på fravær av det negative og ikke direkte på det positive. Det blir for mye tull. Jeg har flere dårlige assosiasjoner til navnet "Zero" enn gode. Den kommer aldri til å selge like bra som pepsi max. 7109191[/snapback] I flere land, som feks london tok zero over på under 2 måneder. Markedsføringen kan jo ha forskjellig virkning på forskjellige menneskeR? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Den klarer ikke å vippe pepsi max av tronen når det gjelder smak. Som markedsføringsstudent virker det faktisk som de har gått på en smell rent markedsføringsmessig også, fra mitt synspunkt. Fokuset er jo på fravær av det negative og ikke direkte på det positive. Det blir for mye tull. Jeg har flere dårlige assosiasjoner til navnet "Zero" enn gode. Den kommer aldri til å selge like bra som pepsi max. 7109191[/snapback] I flere land, som feks london tok zero over på under 2 måneder. Markedsføringen kan jo ha forskjellig virkning på forskjellige menneskeR? 7109725[/snapback] Flere byer eller land? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Den samkte TAB, ikke så god som på reklamen... Endret 20. oktober 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Lol. Reklamene er tiltenkt og gutter og det er de cola prøver å treffe, men de eneste jeg har sett drikke det og like produktet er av det motsatte kjønnet. Tror gutter ikke er like lettlurte som jenter. 7107868[/snapback] Jeg ser ingen grunn til at vi skulle være mindre lettlurte enn jentene... 7109335[/snapback] Vi er ikke mindre lettlurte, men vi løper ikke og kjøper unyttig dritt vi aldri kommer til å bruke... Bortsett fra når vi er på biltema da, men.. Hvor mange av dere har kjøpt en ting som har blitt stående i flere måneder fordi dere "plutselig ikke fikk lyst på den allikevel"? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Vi er ikke mindre lettlurte, men vi løper ikke og kjøper unyttig dritt vi aldri kommer til å bruke... Bortsett fra når vi er på biltema da, men..Hvor mange av dere har kjøpt en ting som har blitt stående i flere måneder fordi dere "plutselig ikke fikk lyst på den allikevel"? 7112073[/snapback] Domener? Det har jeg kjøpt flere av og så aldri brukt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Vi er ikke mindre lettlurte, men vi løper ikke og kjøper unyttig dritt vi aldri kommer til å bruke... Bortsett fra når vi er på biltema da, men..Hvor mange av dere har kjøpt en ting som har blitt stående i flere måneder fordi dere "plutselig ikke fikk lyst på den allikevel"? 7112073[/snapback] Domener? Det har jeg kjøpt flere av og så aldri brukt 7112321[/snapback] Noen som har bedt deg å kjøpe de domene du kjøpte? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Zero smaker drit, Pepsi Max er godt, og Cola Light drikker jeg framfor Cola hvis jeg er i det "sunne hjørnet". Coca Cola hersker fremdeles i... ehm... colaverdenen. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Vi er ikke mindre lettlurte, men vi løper ikke og kjøper unyttig dritt vi aldri kommer til å bruke... Bortsett fra når vi er på biltema da, men..Hvor mange av dere har kjøpt en ting som har blitt stående i flere måneder fordi dere "plutselig ikke fikk lyst på den allikevel"? 7112073[/snapback] Domener? Det har jeg kjøpt flere av og så aldri brukt 7112321[/snapback] Noen som har bedt deg å kjøpe de domene du kjøpte? 7113265[/snapback] Ukens mest idiotiske kommentar. Nei, såklart ingen har bedt han om det. Men nå spurte faktisk "Melkekartong" om hvor mange av oss som har kjøpt en ting og så plutselig ikke fått lyst på den. Lomz svarte han. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Feil, han har ikke blitt "lurt" av noe spesiell reklame. Men av sine egne ønsker. Er stor forskjell, les forøvrig de andre innleggene mine. Biltema er noe annet, man sier 80% av det man kjøper i et matbutikk gjøres uten at det er planlagt. Slike ting hører med vareplassering, salg, reklame osv. Samme analogien kan føres tilbake til biltema selv om de ikke selger mat. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Den klarer ikke å vippe pepsi max av tronen når det gjelder smak. Som markedsføringsstudent virker det faktisk som de har gått på en smell rent markedsføringsmessig også, fra mitt synspunkt. Fokuset er jo på fravær av det negative og ikke direkte på det positive. Det blir for mye tull. Jeg har flere dårlige assosiasjoner til navnet "Zero" enn gode. Den kommer aldri til å selge like bra som pepsi max. 7109191[/snapback] I flere land, som feks london tok zero over på under 2 måneder. Markedsføringen kan jo ha forskjellig virkning på forskjellige menneskeR? 7109725[/snapback] Har ingen tro på at de klarer å holde den posisjonen noe lenge. Reklamekampjen er jo dritsvær. Selvsagt legger folk merke til dette, man får lyst til å prøve osv. Men jeg tviler på at de kommer til å selge mer enn pepsi max om f.eks. 2 år. Solo reklamene fikk jo salget til å øke i starten. De soloreklamene der alle som drakk solo dreit seg ut. Men i lengden fikk solo et taperstempel. De prøvde å sende mer reklamer, men det førte bare til at salget gikk videre nedover. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Coca Cola Zero er helt grei, og itillegg får du 2 for 1 en rekke steder. Men selvsagt er og blir den originale Colaen den beste. *enda en i mengden som sier at org. cola er best* Lenke til kommentar
Brainbaker Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Zero Sugar. Zero taste. Burde endret reklamen sin litt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kanskje en poll? Hvilken Cola liker du best? -Coca Cola -Pepsi -Cola Light -Cola Light Lime -Vanilla Cola -Pepsi Max -Husets Cola -Cola Zero -Pepsi Twist Muligens Dr. Pepper, noen som kommer på fler? På denne måten får vi se på org. Cola sin dominans. Flere som støtter forslaget? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Kanskje en poll? Hvilken Cola liker du best? -Coca Cola -Pepsi -Cola Light -Cola Light Lime -Vanilla Cola -Pepsi Max -Husets Cola -Cola Zero -Pepsi Twist Muligens Dr. Pepper, noen som kommer på fler? På denne måten får vi se på org. Cola sin dominans. Flere som støtter forslaget? 7143807[/snapback] tror ikke det passer helt til overskriften "oca Cola Zero snart på markedet i Norge!" syntes heller det burde lages en ny tråd til det Endret 24. oktober 2006 av maxila Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ser ikke behovet for en slik poll.. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 sånn i farten kommer jeg på: first price cola lidl cola grans cola TAB (hvis det tells) TAB X-tra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå