Republic3D Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Så de hadde Cola Zero på Maxi her... får prøve å kjøpe en i morgen og se hvordan det smaker. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Testet den i går, men må nok si at Pepsi MAX (helst Lemon) fortsatt er den beste light-colaen. Zero ble ganske tam i forhold. Endret 4. oktober 2006 av klilleng Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er for konservativ til å prøve coca cola zero Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg så Zero på Rimi nå nettopp. Får prøve den en dag jeg har en tier til overs. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) brusen forsvinner nok etterhvert som vanilla coke gjorde, skjønner ikke vitsen med 2 light bruser edit: smakte den i forgårs og den smakte jo nesten samme som cola light Endret 4. oktober 2006 av maxila Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Den har hvertfall kommet i Cola-automatene nå.... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Da jeg har smakt den, den smaker mere likt som Coca-Cola enn det Cola Light gjør. Men ettersmaken ligner mest på Cola Light fortsatt. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg må altid smake på nyheter... men skulle ønske jeg ikke gjorde det. Blaaaah Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 brusen forsvinner nok etterhvert som vanilla coke gjorde, skjønner ikke vitsen med 2 light bruseredit: smakte den i forgårs og den smakte jo nesten samme som cola light 7001490[/snapback] Det har vært mangel vare på light brus lenge, altfor lite utvalg, heldigvis har light brus blitt mer populært og jeg blir sjeleglad for hver ny light brus! Er sikker på at flere diabetikere er enige med meg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Så denne i butikken for første gang i dag, og tenkte kanskje å prøve den, meeen, så så jeg at det var zero sukker og at det egentlig kanskje bare var en forkledd cola light som sto der inne i hylla og prøvde å lure meg, så jeg valgte den gode gamle vanlige colaen jeg. Får smake zero senere, en gang noen byr meg. Tviler på jeg liker den uansett, er ikke veldig begistret for light heller. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Så denne i butikken for første gang i dag, og tenkte kanskje å prøve den, meeen, så så jeg at det var zero sukker og at det egentlig kanskje bare var en forkledd cola light som sto der inne i hylla og prøvde å lure meg, så jeg valgte den gode gamle vanlige colaen jeg. Får smake zero senere, en gang noen byr meg. Tviler på jeg liker den uansett, er ikke veldig begistret for light heller. 7003902[/snapback] :!: Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Så denne i butikken for første gang i dag, og tenkte kanskje å prøve den, meeen, så så jeg at det var zero sukker og at det egentlig kanskje bare var en forkledd cola light som sto der inne i hylla og prøvde å lure meg, så jeg valgte den gode gamle vanlige colaen jeg. Får smake zero senere, en gang noen byr meg. Tviler på jeg liker den uansett, er ikke veldig begistret for light heller. 7003902[/snapback] Poenget er jo nettopp dette. Det smaker vanlig Cola Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Så de hadde Cola Zero på Maxi her... får prøve å kjøpe en i morgen og se hvordan det smaker. 6995192[/snapback] smakker greit nok merker at den ikke er 100% Real Coke men grei nok Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå venter vi til skolen starter, også prøver vi den! Jeg har forventninger, ettersom at den skal være bedre enn Light. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Den er bedre en Cola light, selv om det skulle ikke så mye til. Den kan ikke måle seg med vanlig Cola. Spar pengene deres Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg må altid smake på nyheter... men skulle ønske jeg ikke gjorde det. Blaaaah 7002172[/snapback] Helt enig. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg synes den smakte litt fælt igrunn. Mye verre en Cola Light. Den smakte mer utvannet og beskt på en måte. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ok.. Fylla har skylla, men den var ikke noe god Ekkel ettermak med lakris jo nesten.. Lenke til kommentar
hjuldra Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 nei brus uten sukker det... er ikke no for meg... holder meg til orginalen jeg mhmmmmm Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Smakte den i dag og synest den var ganske god eg. Hadde ikkje smaken til Coca-Cola Light, Pepsi Max eller liknande, minna veldig om den originale Coca-Cola, men var ikkje 100% lik. Eg kjem til å kjøpe denne framfor originalen, ikkje at eg drikk så mykje brus, men for eksempel etter ei lang økt med fotball er det fantastisk. Burde sjølvsagt valgt vatn, men ein brus utan sukker er i det minste betre enn alternativet (original Coca-Cola). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå