Geir M Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) De hadde den i kantina vår på omh, kun et eksemplar dog som jeg kjøpte. Synes den var veldig god til light brus å være. Var faktisk også på smakstest på karl johan og prøvde den (blindtest men gjenkjente smaken da jeg kjøpte produktet senere) Endret 30. september 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 De hadde den i kantina vår på omh, kun et eksemplar dog som jeg kjøpte. Synes den var veldig god til light brus å være. Var faktisk også på smakstest på karl johan og prøvde den (blindtest men gjenkjente smaken da jeg kjøpte produktet senere) 6972586[/snapback] Da har de brøtet "kontrakten" med Coca Cola faktisk. I dag kom første tegn på at den er på vei, med reklama ; Zero is coming, på tv Lenke til kommentar
inghenri Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har smakt Coke Zero og det smaker pjuk. Foretrekker Pepsi Max og kommer nok ikke til å bytte, men alltid artig med alternativer. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Cola zero? gå og legg deg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 De solgte dette på en bensinstasjon i dag? trodde ikke det skulle komme ut for salg ennå! btw, det smaker bedre enn Cola Light Bedre ettertsmak ihvertfall! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg jobber på McDonald's og der har vi flere paller med Cola Zero, og det har vi hatt en stund (vi selger det vel ikke ennå). Smaker sikkelig drit! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har sett noe reklamer for dette produktet nå Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg jobber på McDonald's og der har vi flere paller med Cola Zero, og det har vi hatt en stund (vi selger det vel ikke ennå). Smaker sikkelig drit! 6982377[/snapback] Jeg ogsaå.. veldig mange paller, kom ut for salg idag gutten. Synes det var mye bedre en Light men ettersmaken er liksom litt "light" da.. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Gleder meg stort til å prøve zero! Kommer den ut i dag? Det synes jeg er en fin bursdagspresang Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Gleder meg stort til å prøve zero! Kommer den ut i dag? Det synes jeg er en fin bursdagspresang 6982665[/snapback] Så en pall med Cola Zero på Rema i dag. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvis det smaker bedre enn Light så vær så god, invader vårt land. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Lurer på hvordan denne smaker. Men det jeg lurer på, er hva har de putta inn istedet for sukker? Du kjenner jo på smaken at det er en light-brus nesten uansett. Så, i mine øyne så er light-brus oppskrytt. Det vanlige er det aller beste mener jeg. Eksempler: Pepsi smaker mye, mye bedre enn Pepsi MAX. Vanlig solo smaker ok, men Lett-Solo smaker helt forferdelig. Cola Light smaker helt kunstig, så det ødelegger alt. Men det er en brus jeg ikke har merket så mye forskjell på lightversjonen, og det er Sprite Zero. Den smaker ganske likt "orginalen" men selve "light-smaken" er der enda. Så, Sprite Zero synes jeg smaker best av lightbrusene. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kom over zero i dag på prix, så jeg kjøpte med meg to eksemplarer like godt. Smakte som om du hadde blanda vanlig cola light og cola, og adda like mye kullsyre som de propper Tab X-tra med. Så synes den var ganske grei i grunn, til light-brus å være. Om jeg hadde vert diabetiker tror nok jeg at jeg hadde blitt meget fornøyd Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jepp, den er mye bedre enn light ! Klarte den store cola testen igår så jeg er fornøyd. Pepsi, Pepsi Max, Tab, Cola, Cola Zero og Cola Light. Alle riktig. Godt fornøyd. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er glad jeg slipper en cola-test hehe Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sitter og drikker en kald cola zero nå. Faktisk ganske god til og lettbrus skal være. Hadde valget vert mellom vanlig cola og zero, hadde jeg ikke vert i tvil. Cola er som alt annet, orginalen er forsatt best. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kjøpte den i dag på butikken og den var overraskende god! Var litt søtere enn orginalen, var liksom ikke så "kraftig" lengre, men var god fordi. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ser at det er mange som ikke skjønner hvorfor det er vits i å ha to Coca Cola Light-varianter på markedet. Vel. Grunnen er enkel. Pepsi Max har tatt rotta på Cola Light. Cola Light drikkes hovedsaklig av jenter, og har på en måte fått et feminint image. Coca Cola Zero skal appelere mer til gutter, gjennom det sinnsykt barske navnet! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fikk prøvd Zero i dag, helt helt topp! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Denne perverse forumspamminga til CocaCola er derimot ikke noe særlig kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå