Gå til innhold

Coca Cola Zero snart på markedet i Norge!


HoaXed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De hadde den i kantina vår på omh, kun et eksemplar dog som jeg kjøpte. Synes den var veldig god til light brus å være. Var faktisk også på smakstest på karl johan og prøvde den (blindtest men gjenkjente smaken da jeg kjøpte produktet senere)

6972586[/snapback]

Da har de brøtet "kontrakten" med Coca Cola faktisk. I dag kom første tegn på at den er på vei, med reklama ; Zero is coming, på tv ;)

Lenke til kommentar
Jeg jobber på McDonald's og der har vi flere paller med Cola Zero, og det har vi hatt en stund (vi selger det vel ikke ennå). Smaker sikkelig drit!

6982377[/snapback]

 

 

Jeg ogsaå.. veldig mange paller, kom ut for salg idag gutten. Synes det var mye bedre en Light men ettersmaken er liksom litt "light" da..

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan denne smaker. Men det jeg lurer på, er hva har de putta inn istedet for sukker? Du kjenner jo på smaken at det er en light-brus nesten uansett. Så, i mine øyne så er light-brus oppskrytt.

 

Det vanlige er det aller beste mener jeg. Eksempler: Pepsi smaker mye, mye bedre enn Pepsi MAX. Vanlig solo smaker ok, men Lett-Solo smaker helt forferdelig. Cola Light smaker helt kunstig, så det ødelegger alt.

 

Men det er en brus jeg ikke har merket så mye forskjell på lightversjonen, og det er Sprite Zero. Den smaker ganske likt "orginalen" men selve "light-smaken" er der enda. Så, Sprite Zero synes jeg smaker best av lightbrusene.

Lenke til kommentar

Ser at det er mange som ikke skjønner hvorfor det er vits i å ha to Coca Cola Light-varianter på markedet.

 

Vel. Grunnen er enkel. Pepsi Max har tatt rotta på Cola Light.

Cola Light drikkes hovedsaklig av jenter, og har på en måte fått et feminint image.

Coca Cola Zero skal appelere mer til gutter, gjennom det sinnsykt barske navnet! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...