Samegerilja Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er det noe jeg savner er det skuter kategori? Kansje det ikke er så mange skuterfans der ute, men det må da kunne finnes en egen kategori for skuter! Bare et forslag Btw! visste ikke om emnet passet her, flytt om du/dere vil...... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Mener du scooter? Eller er "skuter" noe annet? Uansett, det har vært forslag om å dele opp i "opptil 250cc" "250cc ++" kategorier osv.. her var det visst: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=577840 Endret 8. september 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Med et alias som "Samegerilja" så vil jeg ta en kvalifisert gjetning på at han mener snøscooter. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Mente sånn skuter du kjører på vinteren med Lenke til kommentar
illest Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Snøscooter som en egen kategori hadde vært moro ja! Da kan jeg forklare hvorfor Ski-Doo har de BESTE snøscooterene i hele verden Endret 30. september 2006 av 240b230ft Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hehe den e god den 240b230ft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå