Januar333 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Dette er sikkert et skikkelig noob spørsmål men har lasta ned en film ifra nettet men av en eller annen grunn ble den lagret som HTML fil? dette er alltså en AVI fil egentilg hvordan endrer jeg dette.. På windows 98 kunne man bare skrive filnavn.avi men det går ikke på windows xp Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Vet ikke om dette er det du trenger, men jeg har tatt ned et lite gratisprogram som heter Renamus, smart for å endre fil- typer, "etternavn". Fikk råd fra noen i en av de andre "avdelingene" her. Du finner det ved å Google. Enkelt å bruke. Jeg endrer lydfiler med det RandiA Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Jepp fungerte det Litt rart at man må ha et eget program for å fikse noe så enkelt. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Verktøy > Mappealternativer > Vis > Fjern haken på "Skjul filetternavn for kjente filtyper" Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jepp fungerte det Litt rart at man må ha et eget program for å fikse noe så enkelt. 6827827[/snapback] Tok du ned Renamus? RandiA Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Verktøy > Mappealternativer > Vis > Fjern haken på "Skjul filetternavn for kjente filtyper" 6827889[/snapback] aaa genialt Tok du ned Renamus?RandiA Ja gjorde det Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Utrolid tåpelig at det står på som default, siden det sikkert er den mest unyttige funskjonen som finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå