_norse_ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Zelda er det viktigste. Resten kjøpes etterhvert som anmeldelser og intrykk fra gamere kommer på nettet... Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Zelda twilight princess (Har ventet altfor lenge på det spillet) Metroid Prime Corruption (Elsker metroid serien nesten mer enn zeldaserien) Trauma Centre (Ds versjonen var genial men kjempevanskelig, håper på like mye utfordringer på wii-maken) Så får vi se om wii-sports og red steel er verdt det og hva de selger for. Har mine tvil om red steel, ettersom jeg tror de forsøker seg mer og fomler fremover enn å kunne bygge på noe og få et gjennombra produkt. (selvfølgelig må de teste seg frem, men det virker som om fallgruva er dyp ) Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Hvis du er interessert i Trauma Center, finnes det ganske mange interessante detaljer i dette intervjuet: http://wii.ign.com/articles/731/731354p1.html Ellers ser det ut som Zelda er den soleklare vinneren i tråden. Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Nei huff, det blir vanskelig å velge, men kan sette opp en prioritetsliste i alle fall: 1. The Legend of Zelda: The Twilight Princess 2. Super Mario Galaxy 2. Metroid Prime 3: Corruption 4. Elebits 5. Red Steel Etter hvert vil jeg også vurdere spillene under, det kommer ann på hvor gode anmeldelser de får osv. Battalion Wars 2 Excite Truck Trauma Centre: Second Opinion Rayman: Raving Rabbits Sadness Wario Ware: Smooth Moves Alt kommer vell egentlig ann på hvor dyr konsollen/spillene blir, planlegger å kjøpe noen ekstra kontrollere og noe stæsj. Har satt av 6000 til Wii, og planlegger å bruke en god del av de på lanseringsdatoen. Endret 8. september 2006 av purity Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg tror ikke super mario galaxy er et lanseringspill Uansett så vet jeg ikke om jeg skal ha en på launch eller ikke. Å jeg tror jeg sjekker gamespot for noen video reveiws før jeg gjør et valg. Siden de har det av alle spillene som kommer ved en konsoll launch. Lenke til kommentar
ulven82 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Blir nok Zelda md det første. får se når line-up er klar ja=) Og så fort nedlastinga er klar,så er det Zelda - A Link to the past og SMB3 som skal rett ned på maskinen^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 - The Legend of Zelda - Twilight Princess - Wii Sports - Super Mario Galaxy - Red Steel - Excite Truck Lenke til kommentar
freke Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Zelda, Red Steel, Metriod Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 - The Legend of Zelda: Twilight Princess - Red Steel - Metroid Prime 3: Corruption - Splinter Cell: Double Agent - Dragon Quest: Swords Far Cry: Vengeance, Final Fantasy CC: CB, Resident Evil, Super Mario Galaxy og Prince of Persia skal også skaffes så fort som mulig. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg skal ha Zelda- The twilight princess!! Føler meg nesten som et barn igjen, hihi Lenke til kommentar
LMH Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Twilight Princess er et must, kan det bli betre enn OOT? Viss ikkje blir det nok fantastisk uansett! Red Steel må eg ha! Metroid Prime viss det er klart ved launch Og sportspelet, det kan jo bli fantastisk på vorspiel! Det blir nok launch spela mine Virkar som en del folk har tenkt å kjøpe en god del spel på lanseringsdagen, og det er jo supert! Lenke til kommentar
Nightrun Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Zelda - The Twilight Princess har ventet altfor lenge! Endret 9. september 2006 av Leahlinn Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Zelda - The Twilight Princess Metroid Prime Og etter hvert skal hvert fall Super Metroid, Super Mario 3, Super Mario World, Ocarina of Time og Majora's Mask nedlastes! Også må selvsagt Resident Evil og Final Fantasy kjøpes når de kommer ut... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Zelda foreløpig. Trenger litt meir videoer og informasjon av Metroid, Red Steel og Wii sports Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Noen som vet hvor mange lanserings spill som vil bli tilgjengelig ved lanseringen av Wii i Norge? Skal skrive et paper om Wii! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Ingen som vet enda hvilke spill som rekker release. Blir nok kanskje avsørt til fredag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg skal kjøpe dette! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Tvilight Princess og Red Steel,heilt klart. Er godt mulig eg slenger med noen andre titler i tillegg,men må prioritere 360`en litt også i og med at det kommer noen solide titler til den i samme tidsrom. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Noen som vet hvor mange lanserings spill som vil bli tilgjengelig ved lanseringen av Wii i Norge? Skal skrive et paper om Wii! 6831480[/snapback] Jeg regner med at alle spillene som er listet opp på lanseringen kommer til Norge også. Det er rundt 30 lanserngsspill. Jeg har ikke alle for hånden nå, men jeg kan prøve å se hvor mange jeg husker. - Red Steel - Far Cry vengeance - Traume Center Second Oppinion - Elebits (ikke 100% sikker) - Splinter Cell Double Agent - GT Pro Series - Metroid Prime Corruption (ryktes å bli utsatt) - Zelda Twilight Princess - Rayman Raving Rabbids - Call of Duty 3 - Wii Sports - Excite Trucks (ikke bekreftet) Du finner listen over spill ved å søke etter den vil jeg tro. Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Skal ha alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå