Anonym5656 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Har noen no formening om hvor mye jeg skal selge denne for? Chiftec mellomstort bra kabinett AMD Duron 1.1Ghz Vanelig hovedkort med mange PCI plasser Brukbart lydkort Vanelig LAN kort GeForce 5200FX 128MB Harddisk 30GB Harddisk 160GB 52x CD-Rom 12x CD-R 4 USB porter Vanelig strømforsyning Vurderer å selge med en 17" skjerm og tastatur og mus. Vet at dette er en gammel og utdatert PC, men vil vite litt hva jeg KAN få for den. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 1000 +/- . Er nok redd du ikke får så mye mer... Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Hadde ikke forventa noe mere Får kanskje ikke noen hundringser mere hvis jeg selger separat? Sikkert ikke så alt for mange som er ute etter en 1Ghz AMD Duron! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei! Hva jeg mener den er verdt: 600 kr. Hva du kan få om du er heldig: 1100 kr, og da skal du være glad. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå