Gå til innhold

Lav varmeutvikling og stillegående PC?

Anbefalte innlegg

Skal bytte ut den bærbare PCen med en ny. ETT krav overskygger alt annet - den skal ha lav varmeutvikling og være stillegående. Hvilken er da den beste på markedet?

Helst 17' wide skjerm, men ok med 15'. Blank eller "matt" skjerm, men den må være lyssterk og god, fordi den skal brukes til jobbing med bilder på Photoshop, regnskapsprogram, spill og ellers vanlig surfing.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
:thumbdown: Her var det jammen meg fine råd og gode tips å få...

7170393[/snapback]

Jeg har en nc8430. Den er veldig stillegående (hvertfall i forhold de de skurtreskerne av noen Asus-maskiner folk i klassen min har). Jeg vil ikke anbefale å ha denne maskinen på fanget over lengre tid da den utvikler nok varme til at dette ikke er behagelig.

KaizerMan

Lenke til kommentar

Det ble til at jeg kjøpte nc8430 og har hatt den ei uke. Skjermen er "lysebrun" på ene side, så maskina skal skiftes eller det skal byttes skjerm. Ellers ser maskina meget lovende ut, rask og fin er den også med 2000 ram (satte inn ekstra kort). Det lå heller ikke så mange unødvendige programmer jeg aldri bruker på maskina fra starten av, pluss av XP Pro virker stødigere enn XP Home.

Hvor lang sånn cirka lever batteriet ditt under vanlig bruk når det fulladet?

Lenke til kommentar
Det ble til at jeg kjøpte nc8430 og har hatt den ei uke. Skjermen er "lysebrun" på ene side, så maskina skal skiftes eller det skal byttes skjerm. Ellers ser maskina meget lovende ut, rask og fin er den også med 2000 ram (satte inn ekstra kort). Det lå heller ikke så mange unødvendige programmer jeg aldri bruker på maskina fra starten av, pluss av XP Pro virker stødigere enn XP Home.

Hvor lang sånn cirka lever batteriet ditt under vanlig bruk når det fulladet?

7278247[/snapback]

Det kommer selvsagt an på hva man bruker maskina til der og da. Men sånn generelt holder den vel rundt to timer, eller litt mer, ved vanlig bruk. Det er sjeldent jeg bruker maskina uten AC, så det er ikke noe stort tema for meg, men jeg vil tro den skal klare å holde en DVD-film ca.

Angående tilleggsprogrammene så lager HP en del kjekke programmer, men man kan jo selv velge hvilke av disse man vil bruke.

KaizerMan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...