Harmony Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Jeg har tenkt litt på lettsykkel, Tanken Frister meg med å ha en Lovlig Sykkel som går i 130 Km/t. Istedenfor en Blodtrimma scooter som går i 100 Km/t. Har SÅ lyst på Aprilia RS 125. Noen Som har litt billigere forslag? Gamlere modell kanskje? Men den må jo se pen ut. Har ikke råd til Ny. Helst Rundt 30 K? Kanskje Under? Takk:) Endret 8. september 2006 av ruxxy Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Sjekket Finn , AutoDB , QXL og Zett foreksempel? Endret 8. september 2006 av Lars-H Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er det noen som vet om andre sider med annonser? Lenke til kommentar
Harmony Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Sjekket Finn , AutoDB , QXL og Zett foreksempel? 6827982[/snapback] Mhm! Men alt går jo omentrent over 30 tusen. Hardt. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Man finner jo eldre NSR125 f.eks.? Så flere på Autodb.no til 20.000,- Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 har nettop vært igjenom det samme. Har lett lenge etter en god lettsykkel. Etter hva jeg hørte, er Honda NSR det beste valget til den prisklassen. Det er fordi at den er som en "evighetsmaskin". Ingen problemer med den. SÅ jeg så på en god del av de og fant ut at det var en slik jeg ville ha. Men. Så sier mine foreldre: "Nei. Kommer ikke på tale engang! Tenk om du faller i 160kmh!". Med andre ord: Fikk ikke lov Lenke til kommentar
2-fast-4-you Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 jeg skal kjøpe lett. jeg kjøper en honda rebel for den får til 17000 kr strøkene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå