phewBAR Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Å fy F*** å kul boks! Er det noen nettsider som kan garantere CE boksen i postkassen din på release om man bestiller fra de? Orker ikke tanken på å bestille online, for så å måtte vente 1-2 dager etter release før man får det. Trur ikke det blir så lett å finne CE utgaven av spillet her i byen den 17'e... eller? Og finner man det, er det vel på Spaceworld hvor de sikkert har en pris på 799,- for denne utgaven... EDIT: Å herregud, kommer ikke boksen før den 20'e? Endret 16. oktober 2006 av Drunk In Public Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Vil tro at det lønner jeg seg å forhåndsbestille uansett. Greit du kan få det på release dagen, men sjansen minker for hver dag etter release. Men vil tro Spaceworld har 649,- eller noe.. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vil tro at det lønner jeg seg å forhåndsbestille uansett. Greit du kan få det på release dagen, men sjansen minker for hver dag etter release. Men vil tro Spaceworld har 649,- eller noe.. 7085205[/snapback] Nekter å tru at Spaceworld har denne til 649, alle nye x360 titler på Spaceworld her i byen koster 699,- !! Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vil tro at det lønner jeg seg å forhåndsbestille uansett. Greit du kan få det på release dagen, men sjansen minker for hver dag etter release. Men vil tro Spaceworld har 649,- eller noe.. 7085205[/snapback] Nekter å tru at Spaceworld har denne til 649, alle nye x360 titler på Spaceworld her i byen koster 699,- !! 7085217[/snapback] Haha, samme her De hadde oblivion Collector's edition til 799. Her i Kr.Sand Fikk min collector's edition på gamezone til 649. Som jeg var svært fornøyd med.. Regner med at jeg vil få Gow collector's edition til samme pris etter forhåndsbestillingen min på gamezone Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Er det noe jeg har lært så er da at collectors/limited editon sjelden er verdt det. Ekstramaterialet er som oftes verdt piss. Bonus-dvd'en som kom med halo 2 og oblivion er brukt en eneste gang. Plastikkmynten fra oblivion ligger i dag på bunnen av Lille Lundegårdsvann i Bergen, traff en due due på ferden over vannet gjorde den også... Og en litt kulere spilleske er ikke verdt 50-100 kroner mere. Jeg betaler gladelig det et spill koster, men å betale 100 kroner mer for å høre på en spillutvikler som klager på hvor stress det er å få ferdig en E3-demo gjør jeg ikke flere ganger. Det finnes derimot unntak. De orginale Doom 1 og 2 syntes jeg var verdt noen ekstra kroner i CE-utgaven av Doom 3, som for øvrig hadde samme metall-looken som Halo 2.. Endret 16. oktober 2006 av qoutor Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Usj, jeg tror jeg heller venter på det neste Mario spillet. Slike spill som dette ser ut til å bare være grafikk, grafikk, grafikk og null gameplay. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Usj, jeg tror jeg heller venter på det neste Mario spillet. Slike spill som dette ser ut til å bare være grafikk, grafikk, grafikk og null gameplay. 7086044[/snapback] Der tok du frem fellesnevneren for samtlige spill som ramler ut dørene i dag faktisk. Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Usj, jeg tror jeg heller venter på det neste Mario spillet. Slike spill som dette ser ut til å bare være grafikk, grafikk, grafikk og null gameplay. 7086044[/snapback] Der tok du frem fellesnevneren for samtlige spill som ramler ut dørene i dag faktisk. 7086068[/snapback] Ja, deilig å slippe å kjøpe nye konsoller og spill når man har C64 og Megadrive å spille på isteden. DER er det gameplay der. Og ikke så mye grafikk. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Vi trenger ikke å tøye den så lang som å si at GoW blir bedre enn Halo? Eller? Birger 6827541[/snapback] Eg syns Halo var elendig, så eg ser IKKJE vekk ifrå at GoW eig Halo lett Takk for din ordre , Ditt ordrenummer er xxxxx, og inneholder følgende varer: ------------------------------------------------------ Gears of War Collectors Edition /X360 ------------------------------------------------------ Du kan når som helst besøke våre websider for å sjekke status og detaljert info om ordren. Informasjon om Faktura: Du har valgt betaling med faktura. Vi har overlatt vår reskontro og behandling av fordringer til Kredittgjennvinning AS. Faktura vil følge med vareforsendelsen og må betales innen 10 dager. Har du spørsmål om denne ordre, besvar denne e-post. Velkommen tilbake til en hyggelig handel HERLIG, eller kva? Denne ordren satte eg inn for nesten to uker sidan. Så eg er nok sikra. Endret 17. oktober 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 selve boksen var vel kul men ganske crap innehold egentlig. den dvd'en ser jo kjedelig ut:P ta fks en annen collectors edition, Neverwinter Nights 2! der får man med MYE stilige håndfaste ting! det skulle fulgt med en Locust figurine eller noe. Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Gah. Jeg fikk nå lyst på spillet selv om jeg ikke har en 360. Jeg har heller ikke penger til boksen, så det blit nok eBay på meg en gang i fremtiden, tenker jeg. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Hmm, kan ikke huske at Spaceworld Strandtorget, Lillehammer har hatt så store priser. Tror dette varierer grafisk. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 For min del kunne de like gjerne lansert spillet på Live så hadde vi sluppet boksen. Men en pen boks er det og jeg ser jo at det fenger mange, men hvor mye hadde jeg egentlig blad i den art-boken sånn helt ærlig? Jaja, jeg er vel bare ikke der. Trenger ikke mer "ting" som tar opp plass. Gi meg alt på Live. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Eg elsker å ha det fysisk stående i hylla, filmer og spill etc. Herlig manual å sniffe seg i søvn med også. Men det er meg. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Bare jeg som synes coveret ligner på noe kaptein sabeltann greier? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Bare jeg som synes coveret ligner på noe kaptein sabeltann greier? 7090140[/snapback] Ahahehaheha! Herlig!! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 kaptein sabeltann er det siste jeg tenker på, kanskje du ser for mye på sabeltann :!: :!: Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Noen steder det går å bestille denne og få på release dagen? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Tror dette varierer ifra butikk til butikk. Spesielt når de for inn leveransen. Og sender pakken. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Tviler på at jeg orker å vente mye lengre enn den 17.. så da må jeg vel klare meg uten den boksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå