MindTooth Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 OMFG!! Hvis ikke dette blir bra, så klyp meg i armen. (Greit det er bare en CE box Destroyed Beauty, the Gears of War hardbound art book Bonus special features DVD, including: An inside look at the making of Gears of War The "Art of Gears of War" trailer Gears of War: The Race to E3 Kilde: TeamXbox Birger Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Blir fett, absolutt en av de spillene jeg ser mest frem til. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Dette virker ufattelig gøy! Spray-skyting, muligheten til å gjøre raskere ladefrep på våpenet, grafikken og den påstått ekstreme MP-delen. Herlig, og blir bare herligere. Denne kan utfordre HL og Halo. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Vi trenger ikke å tøye den så lang som å si at GoW blir bedre enn Halo? Eller? Birger Lenke til kommentar
Typho Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ah... herlig! Regnet med at det skulle komme en CE av Gears of War Digger collectors edition utgaver av spill. Får liksom følelsen av at det noe helt spesielt man har kjøpt. Vet at disse såkalt "Limited edition" utgavene ikke er så limited, men alikevel så er det kulere å få spillet i en fet metall boks. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ah... herlig!Regnet med at det skulle komme en CE av Gears of War Digger collectors edition utgaver av spill. Får liksom følelsen av at det noe helt spesielt man har kjøpt. Vet at disse såkalt "Limited edition" utgavene ikke er så limited, men alikevel så er det kulere å få spillet i en fet metall boks. 6827624[/snapback] Joda, det er limited.. limited til de som gidder betale 50-100 kroner ekstra for den versjonen Men, er enig i at collector edition er kult - så sant det er noe innhold ekstra da. video, making of.. osv.. sånt synes jeg er artig å se. F.eks. etter å ha sett på videoene i Halo2, hvilket press de gutta jobba under... får ikke lyst så lyst til å stjele (kopiere) spill da. De tjener rimelig bra, men jobber deretter med et press på seg som bare f... Dr Peedee Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Yess! Endelig en til collectors edition Har allerede Oblivion og PD:Z som collectors og se; den passer akkurat ved siden av dem Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Tøff innpakking, det må eg seie! Spesielt den avrunda kanten. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 ah, ser fett ut dette Gleder meg veldig til dette er ute ja Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Yess! Endelig en til collectors edition Har allerede Oblivion og PD:Z som collectors og se; den passer akkurat ved siden av dem 6827977[/snapback] Same! Lyst til å bestille meg CE av Prey også. Birger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Dette er faktisk et spill jeg vurderer å kjøpe Collectors Edition av, noen som har funnet noen skikkelige bilder av selve boksen/coveret? Skal man dømme utifra bildet her oppe, så antar jeg at selve saken vil være i metall, noe som er temmelig fett. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Gears of War: More Limited Collector's Edition Pictures * Destroyed Beauty, the Gears of War hardbound art book * Bonus special features DVD, including: * An inside look at the making of Gears of War * The "Art of Gears of War" trailer * Gears of War: The Race to E3 Kilde: TeamXbox Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har aldri vært spesielt interessert i collector's edition av spill, men den boksen der var veeeeldig fristende Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Kommer garantert til å kjøpe denne ja Hvis jeg rekker å forhåndsbestille.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 hvor er dette snackset å oppdrive? ble sugen på å forhåndsbestille nå ja Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 http://spillpriser.no/nn/ItemDetails.aspx?...1&IID=39618&SS= http://gamer.no/product.php?productId=31931 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 http://spillpriser.no/nn/ItemDetails.aspx?...1&IID=39618&SS= http://gamer.no/product.php?productId=31931 7084444[/snapback] takker CDON er utsolgt allerede, og de selger den til 629,- Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Syyykt lekkert cover!! Sånn skulle alle covere sett ut! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 360 innlegg Måtte jo sette dette innlegge i en tråd som handler om 360, hehe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har allerede forhåndsbestilt vanlige versjonen av spillet. Men blei litt fristet av dette her ja, så jævlig og det faktisk. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Kommer til å legge inn en forhåndsbestilling da kontoen står med blå skrift, og ikke rød Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå