Quattro8 Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Hei, jeg kjøpte en elektrisk vifte i england, og england har annerledes stikkontakter enn i norge, og jeg regnet med at norge selger en form for adapter som omgjør stikkkontaktene, slik at jeg kan bruke den i norge. Men jeg finner ingen. Noen som vet om en slik adapter? Endret 8. september 2006 av rossbach1 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Jeg var overbevist om at slike adaptere var lette å finne. Skjekket butikker som clas ohlson og Jernia? Så akkurat at Clas Ohlson hadde en som gikk motsatt i alle fall. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 men, hva er vitsen med og kjøpe en adapter? sitter det ikke en gummiledning på vifta? hvorfor ikke klippe av pluggen, og sette på en norsk plugg? en plugg koster ikke mange kr. i forhold til en adapter. men, spørs jo på elektro kunnskaper da Lenke til kommentar
Quattro8 Skrevet 8. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har fra før en som går motsatt, som du sier Mixy, men jeg har vist den frem, og bedt om en som går motsatt, på binders, clas olson, elkjøp og ekspert. Vil gjerne ha en lenke til produktet på nettet. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Koster kr. 75,- her: http://webshop.batterystore.no/product/569..._UK_Europa.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå