Gå til innhold

Pumpe - Swiftech MCP350 starter ikke alltid..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Microplex sier at garantien ryker hvis jeg åpner den. :wow:

Og hvis jeg har en mistanke om en partikkel inni pumpa, må jeg sende den inn til dem sa de. Er ikke dette VELDIG haiete?

De kjenner heller ikke til noen topp til pumpa...

Må jeg ta ordene fatt og si "Dere kan ikke la meg miste garantien ved å åpne pumpa"?

Det står heller ingenting i manualen, eller noe klistremerke på pumpa som sier at garantien ryker hvis jeg åpner den.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+6132
Har bestilt en annen Laing/DDC pumpe (m/"topplokk") fra Caseking.de uansett utfall i denne saken.. :)

Forhåpentligvis ikke "Same shit - New wrapping".. :D

7012755[/snapback]

Det er jo nettopp det da! Nøyaktig samme pumpeprodusent, og da "risikerer" du jo å gå på det samme problemet! (Ulinga)

Men jeg tror som tidligere nevnt at du nok har vært uheldig mpt ulyden. Opplever du det samme med den nye pumpa, vil det overraske meg stort!

7014128[/snapback]

Helt korrekt Skrue.. :)

Jeg lurte lenge på hvilken av pumpene jeg skulle kjøpe denne gang, men jeg har nå kommet til den konklusjon at jeg må ha vært uheldig med min "Laing DDC (Swiftech MCP350)". Så derfor endte jeg opp med den jeg bestilte.. (hadde vel 3 andre alternativer "In Warenkorb" før jeg bestemte meg.) Og det var seint på natta også.. :D

7014171[/snapback]

Gjenoppliver denne..

Mest for å oppklare mine "klager" på denne pumpa.

Den jeg fikk fra Caseking.de.. med plexitopp, er så godt som lydløs.

Så da blir det RMA av den MCP350+tank jeg har liggende...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Har bestilt en annen Laing/DDC pumpe (m/"topplokk") fra Caseking.de uansett utfall i denne saken.. :)

Forhåpentligvis ikke "Same shit - New wrapping".. :D

7012755[/snapback]

Det er jo nettopp det da! Nøyaktig samme pumpeprodusent, og da "risikerer" du jo å gå på det samme problemet! (Ulinga)

Men jeg tror som tidligere nevnt at du nok har vært uheldig mpt ulyden. Opplever du det samme med den nye pumpa, vil det overraske meg stort!

7014128[/snapback]

Helt korrekt Skrue.. :)

Jeg lurte lenge på hvilken av pumpene jeg skulle kjøpe denne gang, men jeg har nå kommet til den konklusjon at jeg må ha vært uheldig med min "Laing DDC (Swiftech MCP350)". Så derfor endte jeg opp med den jeg bestilte.. (hadde vel 3 andre alternativer "In Warenkorb" før jeg bestemte meg.) Og det var seint på natta også.. :D

7014171[/snapback]

Gjenoppliver denne..

Mest for å oppklare mine "klager" på denne pumpa.

Den jeg fikk fra Caseking.de.. med plexitopp, er så godt som lydløs.

Så da blir det RMA av den MCP350+tank jeg har liggende...

7419121[/snapback]

For stå for litt gjennoppliving eg og da.

Eg har akkurat same pumpe og same problem. Pumpa overdøver 2x120 26db papst, wd hdd og fsp 350w sttraumforsyning utan problem.

korleis går det med RMAen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
For stå for litt gjennoppliving eg og da.

Eg har akkurat same pumpe og same problem. Pumpa overdøver 2x120 26db papst, wd hdd og fsp 350w sttraumforsyning utan problem.

korleis går det med RMAen?

7590656[/snapback]

Takk for påminnelsen..

:thumbup:

Den er inne til sjekk hos Microplex, men regner ikke med svar før etter nyttår.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+6132
Noko nytt med RMAen?

7770937[/snapback]

Nei.

Jeg må nok purre på dette (ser at de mottok pumpa 22/12).

I mellomtiden venter jeg på den DangerDen pumpa som ble utsolgt på "null-komma-svisj".. og har kjøpt 3 av de MIST tank/pumpene (AC "kopiene") til andre "WC-prosjekt". :)

Ser ihvertfall en annen her klager over sprekker etc på disse, men mine 3 fungerer aldeles utmerket ( i diverse "low-cost" vannkjøl-oppsett)..

Dette til tross for at de likner mistenkelig på den tanken/pumpa som Microplex trakk fra sortimente (begge mine gikk "føyken"/måtte fikses før bruk).

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...